Beantwoord

Het (niet) vinden van het klachtenformulier voor mobiele telefonie.

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

GeSp heeft mij voortreffelijk geholpen door mij de link naar het klachtenformulier te zenden. Dank daarvoor! Helaas kan ik niet in hetzelfde topic reageren. Want als ik dat ga doen, moet ik - uiteraard - inloggen. En als ik daar wil inloggen, verschijnt een storingsmelding. Daarom moet ik nu steeds een nieuw topic maken, in de hoop dat GeSp dit leest.

Kunt u (GeSp) mij stap-voor-stap aangeven hoe ik het klachtenformulier kan vinden? Ook als ik de link van achter naar voren korter maak, kan ik het klachtenformulier niet bereiken.

Zie het volgende scherm:

Als ik klik op de blauwe knop, verschijnt het volgende scherm:

En als ik daar kies voor Mobiel, kom ik op een pagina waar staat dat ik kan bellen en waar ik de postale adresgegevens van KPN B.V. vind.

Dankzij GeSp heb ik het formulier dus gevonden (en inmiddels ingevuld en ingediend), mar ik wil snappen waardoor ik (en blijkbaar ook de 0800-0402-medewerker) het niet kon vinden. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 April 2024, 18:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Via deze link:

 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Reputatie 1

Die link had ik al ontvangen (van GeSp). Maar ik wil weten hoe ik die zelf had kunnen vinden. Vandaar mijn vraag om mij stap-voor-stap aan te geven (beginnend op de hoofdpagina kpn.com) hoe ik bij dat klachtenformulier had kunnen komen. Zoals ik eerder schreef, kon ik de url niet “ontleden” (door hem van achter naar voren) korter te maken).

Reputatie 7
Badge +28

Nou vooruit : 

Ga naar de website www.kpn.com

Klik rechtsboven op het vergrootglas (Zoeken) en type in "Klacht"

Klik op privé 

Klik op iets anders 

Klik op niet tevreden 

Klik op Ik vind langer wachten geen probleem 

 

Eitje toch? Het gemak dient de mens ! 

Reputatie 1

Ik vermoed dat u het woord ‘Eitje’ spottend hebt bedoeld. Als ik een klacht wil melden betreffende “Mobiel”, klik ik natuurlijk daarop, en komt niet bij me op om te klikken op “Iets anders”. En áls ik al daarvoor zou kiezen, moet ik toch wel over erg veel fantasie beschikken om de volgende stappen succesvol uit te voeren.

Dankzij de aanwijzingen heb ik het formulier kunnen invullen en de klacht kunnen indienen. Maar KPN verdient geen schoonheidsprijs als het gaat om toegankelijkheid van de mogelijkheid tot indiening van een klacht! 

Reageer