Vraag

Hoe kan het dat ik verzekerd ben en geen vervangend toestel krijg?

  • 19 December 2021
  • 10 reacties
  • 228 keer bekeken

ruim maan dgeleden me telefoon late vallen…. scherm stuk ok ben verzekerd dus meld m.. kies voor de snelle service 125 euro.. netjes berichtje via sms… dat was ook alles.. daarna tig mails want te druk om te bellen… maand later jaaaa nieuw bericht ze hale me telefoon…. maaar lever deze in bij de man aan me deur maar geen vervangend toestel dus niet bereikbaar.. via fave boek geen reactie bellen geeen reactie..

wat een knuppel firma zijn jullie!!! ***** ***** ****** ****** ****** ***** 

kortom ja pissed!! 

wat gaan we hier aan doen beste kpn?????

 en een beetje rap ook

 

groet bart van zwol

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en gebruikersnaam + bericht aangepast i.v.m. huisregels


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @bartjeisnietzodolopkpn ,

Zo te lezen zit het je heel hoog.Ben benieuwd of kpn je naam gaat aanpassen.

Vul even je profiel in en wacht dan een moderator af.

*Admin: edit gebruikersnaam i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +7

Geachte heer Van Zwol,

Wellicht dat u uw toon een beetje kunt matigen. Op dit forum zitten mensen die u willen helpen maar laten we alstublieft wel letten op taalgebruik en toon.

Met vriendelijke groet

ja  als dit de service is van kpn dan sla ik zo een toon ja!!!

 

Reputatie 7
Badge +7

ja  als dit de service is van kpn dan sla ik zo een toon ja!!!

 

 

Hoeft niet. Mensen willen u ook helpen als u niet zo'n toon aanslaat maar wel netjes blijft. 


*Admin: edit gebruikersnaam i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +22

Als je zo’n toon aanslaat dan helpt niemand jou verder, zelfs KPN niet. We laten ons niet uitschelden of beledigen, je kunt rustig vertellen wat het probleem is. Als je blijft beledigen dan meldt ik het rechtstreeks bij de moderator van KPN. 

Reputatie 7
Badge +22

ja  als dit de service is van kpn dan sla ik zo een toon ja!!!

 

Wij kunnen hier niks aan doen, dan hoef je niet zo tegen ons te doen. Blijf gewoon rustig, daar kom je verder mee dan lopen schreeuwen. 

@Katana321 , @martijn197108@Dennis Schreve , Jullie kunnen er ook voor kiezen niet te reageren op de opmerkingen van TS ipv belerend op te treden, laat dat lekker aan een moderator over, die zijn er voor.

@bartjeisnietzodolopkpn , Ik kan me voorstellen dat je boos bent, alleen krijg je idd geen vervangend toestel, je kan wel verzekerd zijn, kost klauwen vol euro’s en je krijgt er weinig voor terug, kwestie van de voorwaarden die er bijgeleverd worden te lezen, je weet wel die rottige kleine lettertjes, staat alles in.

PS, met honing vang je meer vliegen dan met azijn.🙀

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @bartjeisnietzodolopkpn! Ik heb je gebruikersnaam aangepast in verband met onze huisregels en het dreigement uit je bericht gehaald. We geven je graag de kans om even opnieuw te beginnen en helpen je graag verder, daar waar mogelijk! Heb je liever een andere gebruikersnaam, die ook past binnen onze huisregels, laat het weten: dan passen wij het voor je aan!

@martijn197108 Zijn gebruikersnaam begon al met Bartje. Je laatste reactie heb ik weggehaald: draagt niet bij in hetgeen waar TS mee zit.

Reputatie 7
Badge +24

Ik lees op deze pagina:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/toestelverzekering.htm

Niets over een vervangend toestel. Wel bij diefstal, en als je het hoogste tarief betaald, als ik dat zo goed begrijp. Maar niet bij schade.

Ik lees daar dat het veel kost per maand, je een hoog eigen risico betaald en wil je in 1 dag je toestel terug je nog meer betaald.

Als ik dan uitreken wat het mij gekost had voor een nieuw scherm, ik had hem laten vallen dan was ik zo’n 145 euro en mijn toestel 1 dag kwijt, nu was het een uurtje wachten en 125 euro, en geen stress, moet ik wel weer 8 maanden niks krijgen, nou ja is in 10 jaar mijn tweede scherm pas.