Beantwoord

Hoe vraag ik de 1 jaar gratis Multisim aan?

  • 8 March 2024
  • 6 reacties
  • 897 keer bekeken

Mijn Samsung whatch6 is vandaag binnen gekomen maar hoe krijg ik 1 jaar Multisim bij actie van Samsung S24 Ultra? want ik heb de link niet gevonden.

icon

Beste antwoord door GeSp 8 March 2024, 23:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Hans chihabi 

 

Dat kan je via deze link aanvragen: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009

 

Dit is de informatie die bij de actie vermeld stond (de onderste link is dezelfde als hierboven):

Samsung Galaxy S24  

Nieuwe telefoon, nieuw horloge! Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24 en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!

Zo regel je het:

Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.

1 jaar Multisim voor je smartwatch

  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 15 april 2024.

heb vandaag een multisim abonnement afgesloten,maar had dit dus via bovenstaande activatielink moeten doen.Kom hier net achter,moet ik dat abonnement annuleren en het daarna via de link activeren?

Had nl. de S24 i.c.m. de smartwatch actie gekocht,waarbij je een jaar lang het multisim abonnement gratis kreeg.

vr.gr. M.K.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Margieka 

 

Nee je hoeft hem niet te annuleren, je vraagt namelijk een normaal multisim abonnement aan of het nu via die link doet of via de website.

Via de laatste link vraag je de cashback aan voor de kosten van 1 jaar multisim abonnement, je krijgt dus 12 * € 5 = € 60 in 1 keer op je rekening gestort, daar betaal je dan 12 x maandelijks die € 5 voor het multisim abonnement van.

Hartelijk dank voor snelle reactie. Het is helemaal duidelijk ! 

Hallo @GeSp 

Ik heb op 24 Feb de watch6 bij samsung aangevraagt en vandaag pas een email ontvangen van Samsung dat dat de watch6 binnen 7 weken geleverd wordt. 

Ik heb tot 15April de tijd om van de multisim actie gebruik te maken. Wat als de watch later geleverd word?

Groet, Pastaboy

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pastaboy 

Ik kijk zojuist op de pagina van de Cashback en lees daar in de actievoorwaarden:  

Deelnemen
Ga naar https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009 , klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de documenten uiterlijk 31 mei 2024

Mogelijk zijn ze bij Samsung wakker geworden 😉.

Reageer