Vraag

Hoe werkt de Wifi hotspot?

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Momenteel heb ik de KPN hotspot van mijn werk. Omdat ik ga stoppen met werken, wil ik als particulier de KPN hotspot voor 120 euro per jaar. Er staat expliciet dat je één apparaat mag koppelen.

Uiteraard wil ik dan mijn laptop koppelen. Mag mijn mobiele telefoon dan niet gebruik maken van de onbeperkte data via het 4G netwerk??

 

Lijkt me erg onhandig dat ik voor mijn telefoon een apart abonnement erbij moet nemen.

 

 

 

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @René Bleeker , zie hieronder een link over de hotspots.

 

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm

Vergeet wat je eventueel leest over FON, wordt door KPN per 1 augustus a.s. afgeschakeld.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rene. 

Ik heb ook in je andere topic gereageerd. Maar hier ook even voor de duidelijkheid. De Hotspot premium is niet een 4G abonnement dat je overal kunt gebruiken. Dit kan dus alleen op locatie waar het wordt aangeboden. De limiet is inderdaad 1 abonnement per apparaat. 

Okay bedankt Alex! Ik vond het al zo riant en goedkoop…. 

 

Groet René

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem. Daarom benoem ik het ook voor de duidelijkheid, voordat je een abonnement hebt waar je eigenlijk niets aan hebt. :relaxed: