Beantwoord

Ik heb mijn TFT abonnement gewijzigd en nu is de korting verdwenen

  • 16 May 2022
  • 11 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb recent mijn abonnement verhoogd (dus niet verlengd) nu had ik bij het vorige 3GB en onbeperkt bellen/sms'en een welkomskorting van €7,50 omdat ik eerder bij Telfort zat. Nu heb ik mijn data naar 10GB gebracht maar nu is mijn welkomskorting opeens verdwenen. Een medewerker aan de telefoon zei dat ik de eerst volgende factuur moet afwachten. Maar volgende mij gaat er iets  iet goed hier. Zou een admin hier misschien even naar kunnen kijken ?

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 May 2022, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zou me niks verbazen als u die nu definitief kwijt bent...

Volgens een medewerker telefonisch zou ik dit wel moeten krijgen. Ik verleng niet maar pas alleen mijn abonnement aan.

Hallo @erwinkap TFT-abo’s kunnen niet meer aangepast worden, bij de aanpassing van een TFT-abo wordt het vanzelf een KPN Hussel-abo met de bijbehorende prijzen en voorwaarden en dat hoeft niet per sé voordeliger te zijn.

Na de aanpassing moet je ook de nodige mail hebben gehad waarin e.e.a. beschreven staat.

Het gaat bij mij om een kpn mobiel abonnement welke ik verhoogd heb, en de €7,50 welkomskorting zou dan nog moeten gelden omdat ik geen nieuw abonnement afsluit maar mij huidige aanpas.

 

Het gaat bij mij om een kpn mobiel abonnement welke ik verhoogd heb, en de €7,50 welkomskorting zou dan nog moeten gelden omdat ik geen nieuw abonnement afsluit maar mij huidige aanpas.

 

Hallo @erwinkap nogmaals, TFT-abo’s kun je niet meer aanpassen in een ander TFT-abo, dan wordt het dus vanzelf een HUssel-abo met de bijbehorende KPN-prijzen en voorwaarden.

Wat voor soort abo heb je dan nu volgens de bevestigingsmail(s)?

 

@JanD 

 

Hallo @erwinkap dus toch weer die €7,50 er bij, €5 plus €2,50, mooi toch.

 

Dit is dus de combi voordeel omdat ik ook alles in 1 heb €5. En korting op mijn mobiel €2,50 maar dat laatste krijgt iedereen. Over de welkomskorting word niet gesproken deze kreeg ik omdat ik een oud Telfort klant was 

@JanD  Helaas moet ik je gelijk geven. Jammer dat de bevestigingsmail pas kwam zondag toen mijn abonnement inging. Helaas is het ook niet terug te draaien naar mijn oude abonnement. De eerste medewerker die ik belde heeft mij dus verkeerd ingelicht, ik heb net even gebeld deze laatste medewerker bood excuses aan.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @erwinkap, welkom op ons forum!
Ik zie dat JanD het al uitgelegd heeft. Helaas kan ook ik het niet anders maken.
Sorry voor het ongemak!

Goedemiddag @erwinkap, welkom op ons forum!
Ik zie dat JanD het al uitgelegd heeft. Helaas kan ook ik het niet anders maken.
Sorry voor het ongemak!

Helaas, als ik wist dat ik zoveel ging betalen dan had ik het niet gedaan. En terug gaan naar 3Gb kost me €15 i.p.v. de €10 die normaal betaalde.Hier word ik niet blij van.