Beantwoord

Ik kan Google Play betaling niet meer instellen

  • 23 April 2024
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo,

Reeds liep ik achter met een factuur, maar dit heb ik vorige week opgelost.

 

Nu kan ik helaas niet meer mijn telefoonnummer koppelen aan Google Play

Hoe komt dit?

Groet

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 25 April 2024, 11:36

Bekijk origineel

5 reacties

Gebeld met KPN. De blokkade was er vorige maand niet af gegaan, i.v.m. het automatische bescherm systeem van KPN, omdat ik boven een bepaald bedrag zat. Hij zei dat ik netjes betaal en geen achterstanden had, maar puur het systeem wat even schrok. Blokkade gaat er nu vanaf, met max 1u verwerkings tijd.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Ezbanz, goed om te lezen en dank voor de update. Fijn dat het opgelost is!

Als KPN Pay, voor betalen in de Play Store, niet aan staat óf je het nog niet eerder gebruikt hebt, kan je het inderdaad aan laten zetten via onze klantenservice. 

Hi @Ezbanz, goed om te lezen en dank voor de update. Fijn dat het opgelost is!

Als KPN Pay, voor betalen in de Play Store, niet aan staat óf je het nog niet eerder gebruikt hebt, kan je het inderdaad aan laten zetten via onze klantenservice. 

Hallo! Bedankt voor uw reactie.

Ik verbaasde me over het feit dat het gisteren, 3 uurtjes na het belletje, weer uitgezet werd "op eigen verzoek". Ik heb dat niet gedaan en vraag mij af of er iets fout gegaan is.

 

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +19

@Ezbanz Hmm, dat zou niet zomaar moeten gebeuren. Als het intussen nog niet werkt en niet veranderd is, raad ik je aan om nog even met onze klantenservice (0800-0402) te bellen. Zij kunnen dit voor je nakijken en rechtzetten.

@Ezbanz Hmm, dat zou niet zomaar moeten gebeuren. Als het intussen nog niet werkt en niet veranderd is, raad ik je aan om nog even met onze klantenservice (0800-0402) te bellen. Zij kunnen dit voor je nakijken en rechtzetten.

Oke ik ga nu even bellen!

Reageer