Vraag

Ik kan niet bellen met vaste nummers met mijn Samsung Z flip5

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Met mijn Samsung Z flip5 kan ik niet bellen met vaste telefoonnummers. Zowel uitgaande alas inkomende telefoonoproep veroorzaakt een herstart van mijn telefoon. Na veel experimenteren bij KPN winkel een fabrieksreset gedaan, loste het probleem niet op. Samsung servicepunt deed een onderzoek en constateerde dat het aan de 5G configuratie van het toestel ligt. KPN zegt dat er niets mis is. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom in de KPN community @M. Langelaar. 

Zo te lezen heb je al een boel geprobeerd om het op te lossen. Ik heb dit zelf nog niet eerder voor handen gehad, maar als Samsung aangeeft dat 't mogelijk daaraan ligt, lijkt het me een goed plan om die instellingen na te kijken. 

Heb je met onze toestelhulp de internetinstellingen al nagekeken? Ik raad je dat allereerst aan. Als je er daarmee niet uit komt, dan is de snelste weg om te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen mijn collega's je meteen verder. Eventueel kan mijn collega het dan voorleggen aan de Technische Dienst voor verdere controle. 

Toestelinstellingen zijn gecontroleerd, klantenservice verwijst mij naar kpn winkel. Probleem is er ook als ik toestel via 3g of 4 g laat bellen. Inmiddels ben ik er wel klasr mee en met veel vijven en zessen mag ik het toestel, waarvan ik de originele verpakking niet meer heb, retour sturen. Of dat iets oplost wacht ik maar af: zou wel fijn zijn als de aanschafkosten van het toestel niet weggegooid zijn!

Reageer