Vraag

Ik ontvang geen sms berichten meer van buitenlandse nummers sinds reparatie

  • 10 August 2023
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Golden dag,

Ik heb mijn mobiel laten repareren en hierna ontvang ik geen smsen meer van bepaalde instanties. Van nederlandse numbers blijkt wel te werken (ING nl bijv). Maar ing be, It's me, in turkije had ik een een verificatie nodig en deze ontvang ik niet. Ook ontvang ik de sms niet dat ik in turkije Ben aangekomen etc.

Kan iemand me helpen?

Mag Freddy Shams


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is een vreemd Freddy. Even samenvattend je ontvangt wel sms'jes van Nederlandse instanties en bedrijven in Nederland. Maar niet van buitenlandse bedrijven in Nederland? Wellicht kun je dan eens opnieuw aanmelden voor de sms'jes bij deze bedrijven zelf?

Dat is een vreemd Freddy. Even samenvattend je ontvangt wel sms'jes van Nederlandse instanties en bedrijven in Nederland. Maar niet van buitenlandse bedrijven in Nederland? Wellicht kun je dan eens opnieuw aanmelden voor de sms'jes bij deze bedrijven zelf?

Dank u wel voor een antwoord. Ik probeer het wat better uit te leggen

 

Ik heb wel een sms kunnen krijgen van ing nl voor het inloggen. Maar niet van ing be.

Nu Ben Ik in turkije waar je je telefoon nummer moest invoeren om toegang te krijgen tor het internet echter ontving ik ook geen sms hier. Mijn broer die ook kpn heeft en zelfde tijd het abonnement afsloot heeft dit probleem niet gehad.

 

Verder kreeg ik ook geen sms van Google. Echter toen ik klikte ik wil gebeld worden lukte dit wel.

 

Mag Freddy Shams

Reputatie 7
Badge +13

Vreemd Freddy. Als die andere sms'jes wel doorkomen dan lijkt het mij geen probleem met de instellingen of het netwerk. Het blijft in de basis tekst namelijk. Ik zal dan toch even contact zoeken met de ING.

Vreemd Freddy. Als die andere sms'jes wel doorkomen dan lijkt het mij geen probleem met de instellingen of het netwerk. Het blijft in de basis tekst namelijk. Ik zal dan toch even contact zoeken met de ING.

Ik heb contact opgenkmen en zei zeggen problem ligt niet bij ons. Ik bel Morgen wel met samsung en kpn om te kijken of dat help.

Hartelijk bedankt not steeds

Reputatie 7
Badge +13

Dan hoop ik dat er snel duidelijkheid is. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!