Beantwoord

Ik wil mijn abonnement graag weer terug wijzigen

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb deze maand mijn abonnement gewijzigd. Dit was een foutje en wil graag mijn abonnement terug willen wijzigen. Dit werkt alleen niet. Kan iemand mij hier meer info over geven?


Bedankt alvast.

icon

Beste antwoord door RBxx 24 April 2024, 11:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dion Brugman

Je kan je abonnement maandelijks naar boven of beneden aanpassen. Dat kan één keer per maand. Ik ben bang dat je nu tot het begin van de nieuwe factuurperiode moet wachten.

Misschien kan klantenservice je nog helpen. Bel daarvoor met 0800-0402.

1x per maand kun je je abo naar boven of beneden bijstellen @Dion Brugman 

 

Reputatie 7
Badge +6

Gewoon nu direct contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Dion Brugman 

Welkom op het forum van KPN.

Net wat mede forumleden @RBxx  en @Raspberry  al aangaven kun je het beste bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200.

Je moet je dan laten doorverbinden met de afdeling contractbeheer en opzeggingen, die kunnen vaak een wijziging nog ongedaan maken.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met deze afdeling.

Zelf heb ik in het verleden ook een wijziging ongedaan laten maken door deze afdeling, en dat was (in mijn geval) met één telefoontje geregeld.
Al zijn er ook medewerkers die niet weten hoe ze het moeten doen, of die zeggen dat het niet kan of mag, hou daar rekening mee.

Het hangt dus sterk af, van de medewerker die je aan de lijn krijgt!

 

Reageer