Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelBeste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelNu lees ik weer over een inflatiecorrectie….bij Telfort was alles toch veel makkelijker en vooral eerlijker.
Bij de overgang verloor ik honderden belminuten en duizenden MB's en nu dit weer. Ik ben ooit een mooi contract aangegaan met Telfort en nu ben ik geslacht door KPN. Mijn contract kan ik pas volgend jaar opzeggen. Ik ga dat zeker doen. Graaicultuur….lijkt wel eenbank.
Bij Telfort was alles veel goedkoper. Misschien is dat ook wel de reden dat het (binnenkort) niet meer bestaat.
Nu lees ik weer over een inflatiecorrectie….bij Telfort was alles toch veel makkelijker en vooral eerlijker.
Bij de overgang verloor ik honderden belminuten en duizenden MB's en nu dit weer. Ik ben ooit een mooi contract aangegaan met Telfort en nu ben ik geslacht door KPN. Mijn contract kan ik pas volgend jaar opzeggen. Ik ga dat zeker doen. Graaicultuur….lijkt wel eenbank.
Bij Telfort deden we ook aan inflatiecorrectie! Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over KPN,
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.