Beantwoord

Inkomende belgeschiedenis opvragen

  • 6 January 2019
  • 4 reacties
  • 3657 keer bekeken

Is er een mogelijkheid om de belgeschiedenis van inkomende nummers te verkrijgen, voornamelijk van 1 nummer? Door een update is dit helaas verwijderd in de telefoon. Ik wil namelijk aangifte doen en heb bewijs nodig dat ik lastig gevallen werd door dit specifieke nummer.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 8 January 2019, 10:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Onika! Het is als eerste bijzonder vervelend dat je werd lastig gevallen. Is dat nu wel voorbij? Als je belgeschiedenis in je telefoon niet meer bij de hand hebt kun je ook op de facturen kijken. Deze kun je opvragen via MijnKPN en ik zou je ook de betreffende facturen kunnen toesturen, als dat niet lukt. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je klantnummer en je mobiele nummer? Om welke periode gaat dit precies?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Onika Ik zie dat ik geen antwoord meer van je heb gekregen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan lees ik het graag.
@Bart_ op de factuur kan ik alleen uitgaande gesprekken zien en niet inkomde gesprekken. Nummer is inmiddels geblokt maar wordt nog steeds lastig gevallen. Gaat om oktober 2018 tot nu.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Onika. Wat vervelend! Weet je wie degene is die je lastig valt? Word je lastig gevallen met een onbekend nummer? Ik wil je eigenlijk aanraden om deze pagina goed te bekijken. Je vindt er onder andere een formulier dat je kunt invullen. Als je dat doet kunnen wij er ook mee aan de slag.

Reageer