Vraag

iPhone 12 ter vervanging van 11 heeft ook geen 4G ontvangst

  • 16 November 2022
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Hoi Allemaal,

 

Mijn dochter had binnen een week de iphone 12, na het telefoontje van KPN. Keurig geregeld zou je zeggen. Gisteren alles overgezet vanaf de iphone 11 naar 12… Wat denk je????? Zelfde probleem..4g(5g) werkt nog steeds niet… ik weet het niet meer, iemand???

Admin: eigen topic voor aangemaakt. Hier lijkt iets anders aan de hand dan het bekende iPhone 11 issue


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Wij hebben de IPHONE 12 een week na het telefoontje van KPN ontvangen, echt super!! Geen vooraankondiging gehad, stonden ineens voor de deur. Maar goed, eindelijk daar was ie…

 

Gisteren alles overgezet van de 11 naar de 12 en wat denken jullie…. nog steeds hetzelfde probleem… ik wordt er moedeloos van, iemand een idee hoe dit kan???

Admin: bericht verplaatst naar het reeds bestaande eigen topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @arnold1108, ik heb je berichten even samengevoegd in een eigen topic. Er lijkt hier toch sterk iets anders aan de hand dan het iPhone 11 issue waarvoor de iPhone 11 is omgewisseld. 

Hmmm, precies dezelfde problemen... dus hoezo anders... iemand een oplossing??

Hier het zelfde probleem heb in augustus een iPhone 11 gekocht sinds die geen 4g of beperkt kunnen gebruiken. Vandaag nieuwe iPhone 12 gekocht. Zelfde probleem wordt nu wel een beetje moe van. Heeft me nu al aardig geld gekost