Beste antwoord door rodebmw
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi rodebmw, welkom op het forum. Ik heb toch iets meer informatie van je nodig. Wat is precies het probleem? Helemaal geen internet, traag internet, wegvallend internet? Op 1 of op meerdere locaties?
Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
nu bijna elke dag als ik mijn mobiele internet wil gebruiken zowel in het buitenland als in binnenland
krijg ik eerst de melding kan de provider of host niet vinden .dan moet ik eerst de telefoon opnieuw opstarten en dan heb ik wel weer internet.maar zo lagerhand begint dit zeer irritant te worden
krijg ik eerst de melding kan de provider of host niet vinden .dan moet ik eerst de telefoon opnieuw opstarten en dan heb ik wel weer internet.maar zo lagerhand begint dit zeer irritant te worden
Heb je je simkaart ook even eruitgehaald en schoongemaakt? Aangezien je dit op meerdere locaties hebt vermoed ik dat er iets met jet je toestel of de simkaart aan de hand is. Probeer het even schoon te maken en anders kan ik proberen om je een nieuwe simkaart toe te sturen. Wel graag nog even je profiel invullen met alle gegevens.
Dan verwijs is je toch door naar een KPN winkel voor onderzoek, dit kan haast alleen aan je toestel zelf liggen. Ik ga er in dit geval van uit dat je je toestel via ons hebt gekocht, anders zou je naar een Apple store langs moeten gaan.
De telefoon is nu ter reparatie opgestuurt nu maar ff twee weken ont apple(len)
dus twee weken afzien
dus twee weken afzien
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.