Beantwoord

iPhone doorschakelen, uitschakelen lukt niet

  • 18 June 2023
  • 30 reacties
  • 1896 keer bekeken

Ik heb vrijdag m’n telefoon door geschakeld. 
maar er afhalen lukt niet.  Het wieltje blijft draaien. 
nu is het wel gelukt via de codes, maar alsnog staat in beeld wel dat m’n telefoon is doorgeschakeld en bij instelling blijft het draaien…

icon

Beste antwoord door GeSp 14 March 2024, 14:02

Bekijk origineel

30 reacties

Het lijkt erop dat wanneer je verbinding hebt met Wi-Fi, en Bellen via Wi-Fi ingeschakeld hebt, bij sommige toestellen het inschakelen en uitschakelen van doorschakelingen niet werkt of niet doorgevoerd wordt.

Lukt het wel de doorschakeling op het toestel te verwijderen wanneer je Wi-Fi even uitschakelt? Soms kan een toestel opnieuw opstarten ook nog wel eens helpen als doorschakelingen gedeactiveerd worden.

Helaas heeft het niet geholpen. Ik heb ook al alle andere opties geprobeerd die ik online kon vinden.  

Klopt hier hetzelfde al sinds vrijdag, zaterdag melding gemaakt bij de KPN en als het goed is wordt ik teruggebeld vandaag door de storingsdienst. Medewerker had mijn zijn Iphone hetzelfde probleem. Lijkt wel of het alleen bij IPhone in combi met KPN is. Thuis onze beide zoons een andere provider met een Iphone en die hebben geen problemen.

Ik heb hetzelfde probleem. En hier nog iemand vandaag met hetzelfde:

 

Ik heb ook het zelfde probleem. Vrijdag de telefoon doorgeschakeld naar een collega. doorschakeling er wel af kunnen krijgen via de codes van KPN. het icoontje boven in beeld van doorschakelen blijft. en het wieltje blijft draaien. kan nu de telefoon dus ook niet meer doorschakelen. probleem met de Iphone Se 2022.

Ik heb dit probleem ook. Mijn telefoon staat doorgeschakeld maar kan dit niet stoppen. Zie dat ik bij mijn andere telefoon ook iphone het niet kan inschakelen

Ik werk op een servicedesk en heb al diverse meldingen binnengekregen van gebruikers binnen onze organisatie dat doorschakeling uit- en/of aanzetten niet lukt. Wij gebruiken de Iphone SE 2022.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Stefan1234, @PetraBaartman, @Bram Haaz, @Robert Van Marle, @Marieke25 en @BijsR, welkom allemaal hier op ons forum!

In eerste instantie ben ik even benieuwd welk type iPhone jullie in gebruik hebben. 

Ik heb hetzelfde probleem. En hier nog iemand vandaag met hetzelfde:

 

Dit is een topic van 2 jaar geleden ;)

 

Klopt hier hetzelfde al sinds vrijdag, zaterdag melding gemaakt bij de KPN en als het goed is wordt ik teruggebeld vandaag door de storingsdienst. Medewerker had mijn zijn Iphone hetzelfde probleem. Lijkt wel of het alleen bij IPhone in combi met KPN is. Thuis onze beide zoons een andere provider met een Iphone en die hebben geen problemen.

Ben jij hier inmiddels al over gebeld door onze storingsdienst?

 

Goedemorgen @Stefan1234@PetraBaartman@Bram Haaz@Robert Van Marle@Marieke25 en @BijsR, welkom allemaal hier op ons forum!

In eerste instantie ben ik even benieuwd welk type iPhone jullie in gebruik hebben. 

Ik heb hetzelfde probleem. En hier nog iemand vandaag met hetzelfde:

 

Dit is een topic van 2 jaar geleden ;)

 

Klopt hier hetzelfde al sinds vrijdag, zaterdag melding gemaakt bij de KPN en als het goed is wordt ik teruggebeld vandaag door de storingsdienst. Medewerker had mijn zijn Iphone hetzelfde probleem. Lijkt wel of het alleen bij IPhone in combi met KPN is. Thuis onze beide zoons een andere provider met een Iphone en die hebben geen problemen.

Ben jij hier inmiddels al over gebeld door onze storingsdienst?

 

Goedemorgen, nee nog niet over teruggebeld, ik heb het op beide Iphones, de 12 en de 11 max pro. De laatste gebruik ik zakelijk en zet ik 5 avonden per week door naar de chauffeur van ons (Taxibedrijf).

Groetjes 

 

Goedemorgen @Stefan1234@PetraBaartman@Bram Haaz@Robert Van Marle@Marieke25 en @BijsR, welkom allemaal hier op ons forum!

In eerste instantie ben ik even benieuwd welk type iPhone jullie in gebruik hebben. 

iPhone XR

Hier hetzelfde probleem met 3 verschillende IPhone’s. (XR en 8)

 

Erg vervelend want ik heb de doorschakeling nodig voor mijn werk.

 

De helpdesk kan me niet helpen omdat ze het op een software probleem schuiven. Een medewerker van ons heeft ook een IPhone maar zit bij een andere provider en heeft dit probleem niet. Het lijkt toch echt te liggen aan de combinatie IPhone en KPN.

 

Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden kan worden! 

Hier hetzelfde probleem met 3 verschillende IPhone’s. (XR en 8)

 

Erg vervelend want ik heb de doorschakeling nodig voor mijn werk.

 

De helpdesk kan me niet helpen omdat ze het op een software probleem schuiven. Een medewerker van ons heeft ook een IPhone maar zit bij een andere provider en heeft dit probleem niet. Het lijkt toch echt te liggen aan de combinatie IPhone en KPN.

 

Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden kan worden! 

Eens het is de combi van KPN met Apple, dat is geen software probleem. Hier beide zoons ook een Apple met een andere provider en zij hebben nergens last van. 

Goedemorgen @Stefan1234@PetraBaartman@Bram Haaz@Robert Van Marle@Marieke25 en @BijsR, welkom allemaal hier op ons forum!

In eerste instantie ben ik even benieuwd welk type iPhone jullie in gebruik hebben. 

Ik heb hetzelfde probleem. En hier nog iemand vandaag met hetzelfde:

 

Dit is een topic van 2 jaar geleden ;)

 

Klopt hier hetzelfde al sinds vrijdag, zaterdag melding gemaakt bij de KPN en als het goed is wordt ik teruggebeld vandaag door de storingsdienst. Medewerker had mijn zijn Iphone hetzelfde probleem. Lijkt wel of het alleen bij IPhone in combi met KPN is. Thuis onze beide zoons een andere provider met een Iphone en die hebben geen problemen.

Ben jij hier inmiddels al over gebeld door onze storingsdienst?

 

Maar enig idee waar het probleem zit?

Ik heb hetzelfde probleem. En hier nog iemand vandaag met hetzelfde:

 

Ik heb dit probleem ook. Heeft iemand al een oplossing?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo allemaal. 

Mede dankzij jullie voorbeelden lijkt het er op dat de situatie is opgelost. 

Kunnen jullie controleren of het inderdaad weer lukt om doorschakelen aan/uit te zetten? 

En het laten weten als het niet lukt? 

Dank je wel. Doorschakelen lukt nu weer.

Ja. Het is opgelost. 

Ja. Het is opgelost. 

Ja klopt, fijn!!!! Enig idee waar het aan lag?

Top! Gelukkig is het opgelost. 

Ik ben ook wel benieuwd naar de oorzaak en vooral: Hoe dit een volgende keer voorkomen/opgelost kan worden.

Hallo,

 

Ik heb hier hetzelfde probleem. telefoon doorgeschakeld en ik wil deze er weer vanaf halen, maar wieltje blijft maar draaien… Werkte tot dusverre probleemloos maar sinds gisteren niet meer. graag jullie hulp.

Hier hetzelfde probleem. Ik krijg het doorschakelen er niet af. Wieltje blijft maar draaien. Graag een oplossing hiervoor. Iphone al geupdate en een paar keer uitgeschakeld en WiFi eraf. Niks helpt.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @TReessie en @Lennart Reinders , bedankt voor jullie bericht en welkom op onze Community!

Om heel eerlijk te zijn, heb ik hier niet direct een verklaring voor en twijfel ik ook of dit aan de kant van KPN ligt. Wij hebben het hier net eens geprobeerd (iPhone 12 Mini & iPhone 14) maar geen enkel probleem met doorschakelen. De doorschakeling activeren gaat zonder problemen en ook het deactiveren verloopt probleemloos, Welke types iPhone gebruiken jullie? Los van deze 2 signalen zijn we hier de afgelopen tijd niks over tegengekomen dus ik sta ook nog voor een raadsel. 

Ik heb een iPhone 12 Pro.

Hoe krijg ik de doorschakeling er dan af?

 

Reputatie 7
Badge +18

Probeer het eens via onderstaande Deactiveren codes (via de telefoon app):

 

 

Reageer