ik heb een iPhone 7, was kapot en net verwisseld omdat het onder de regels van de verzekering viel. Toen ik hem kreeg kom ik nog bellen, echter is het nu zo dat de toetsen luidspreker en bellen het niet meer doen tijdens een telefoongesprek. Ik wil graag nu weten wat ik het beste kan doen.
Mvg
Marty
icon
Beste antwoord door Marcia van KPN11 June 2019, 15:03
Ha @MartySmarty, welkom! Wat balen dit 😞. Gaat het om de verzekering die je via KPN hebt afgesloten? In dat geval heb je weer minimaal 6 maanden garantie en kan je opnieuw contact opnemen met de Claimsdesk. Let er wel op dat de verzekering beëindigd wordt nadat je binnen 12 maanden een tweede aanspraak hierop doet.
Het gaat om de verzekering die ik via de KPN heb afgesloten. Alleen als ik Mn gegevens invoer bij de link voor claims dan herkent het systeem mijn gegevens niet. Kan ik ze op een andere manier contacteren?
Sorry voor de late reactie! Je kunt ze ook bellen via 0800-6565010. Mocht je nog vragen hebben, laat je het weten?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.