Vraag

Is zes sms'jes over een nieuwe bundel niet een beetje overdreven?

  • 4 May 2024
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 7

Mijn zoon meldde mij vanochtend dat hij zes smsjes van KPN ontvangen heeft dat zijn nieuwe bundel vandaag is ingegaan. Is dat niet een beetje overdreven, één is toch voldoende?! 🤔

In het onderstaande screenshot zie je eerst het enige smsje voor de nieuwe bundel van april en vervolgens zes smsjes voor de nieuwe bundel van mei die hij van vandaag ontvangen heeft. (die van 08:37 staat er dubbel in).

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Kan je in ieder geval moeilijk ontkennen dat ze proberen duidelijk te communiceren..😂

Reputatie 2
Badge

Kreeg er 4 vandaag.

Is dit ooit opgehouden bij jou? Ik zit nu al op 9...

Reputatie 7

Het is jammer dat er na ruim een week nog geen enkele reactie van KPN is geweest, zelfs niet de mededeling dat het issue doorgegeven is aan de verantwoordelijke afdeling.

 

Is dit ooit opgehouden bij jou? Ik zit nu al op 9...

Ik heb van mijn zoon niet gehoord dat hij nog meer smsjes ontvangen had.

Het is jammer dat er na ruim een week nog geen enkele reactie van KPN is geweest, zelfs niet de mededeling dat het issue doorgegeven is aan de verantwoordelijke afdeling.

 

Is dit ooit opgehouden bij jou? Ik zit nu al op 9...

Ik heb van mijn zoon niet gehoord dat hij nog meer smsjes ontvangen had.

Dat is mijn fout. Excuus, @wjb .

Ik zou zweren dat iemand mij benaderd heeft en dit ging uitzoeken. Dat is ook het geval maar ik zou nog naar het mobiele nummer van jouw zoon vragen. En dat is mij ontschoten. EXCUUS.

 

Zou je mij in DM het nummer kunnen sturen? 

 

Reageer