Beantwoord

Kan geen MB's delen via MijnKPN

  • 6 April 2024
  • 6 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik wil mb's delen maar dat lukt niet . En ook niet via de site . Heel erg irritant . Is vaker gebeurt .  Ik heb de app verwijdert en opnieuw gedownload. Heel erg vervelend . 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 6 April 2024, 23:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Leonie. T 

Welkom op het forum van KPN.

Vervelend dat het delen van MB’s met iemand anders in het gezin niet wilt lukken, terwijl je dat wel graag wilt doen.
Het delen van MB’s kan alleen via de Mijn KPN App op je smartphone, en niet via de website.

KPN heeft een speciale pagina waarop je alles kunt lezen over het delen van MB’s, waarop je ook kunt lezen waaraan je moet voldoen, waarom het in sommige gevallen niet wilt lukken, maar ook een handige stappenplan van hoe je MB’s met iemand anders kunt delen.

Klik op de volgende link, en je komt op deze speciale pagina: MB's Delen bij KPN Mobiel

Lees deze even rustig door en volg de aanwijzingen.
Laat ook even weten, of het je uiteindelijk is gelukt.
 

Ja sorry hoor maar dat is geen oplossing. Ik heb altijd mb's gedeeld en nu sinds kort gebeurt dit elke keer.  Dan kan ik wel alles gaan lezen maar dat heeft geen zin . Want het heeft altijd gewoon gewerkt en nu de laatste tijd werkt het gewoon heel slecht.  Heb de app verwijdert en weer gedownload en nu werkt de app helemaal niet. Betaal voor jullie hele pakket ( tv, mobiel, telefoon, internet) veel geld dan verwacht ik dat het gewoon allemaal werkt . 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Leonie. T 

Hartelijk dank voor je snelle reactie terug.
Als ik het zo lees, zou het ook nog wel eens aan je smartphone kunnen liggen waarmee je de MB’s wilt delen, welk merk en model heb je?
En op welke software versie draait die momenteel?

Als jouw smartphone al redelijk oud is en je kunt hem niet meer updaten naar de laatste (actuele) software versie van het besturingssysteem (Android of iOS) kan dat op een gegeven moment problemen geven met de geïnstalleerde apps.

Dus laat even weten welk merk smartphone je bezit, welke model en op welke software versie die momenteel draait.
Het hoeft dus helemaal niet aan de kant van KPN te liggen, want bij mij werkt de Mijn KPN App en MB’s Delen als een zonnetje.

Ik hoor het graag van je!

 

 

Het is een samsung A52

Android  

 

Als ik het goed heb is het nieuwe geüpdatet versie : ONE UI 6 .

Android versie 14

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Leonie. T, welkom! Er werd gisteren onderhoud gepleegd aan de systemen, waardoor je hier tegenaan kon lopen. Als het goed is, werkt het nu weer naar behoren!

Reputatie 7
Badge +10

Het is een samsung A52

Android  

 

Als ik het goed heb is het nieuwe geüpdatet versie : ONE UI 6 .

Android versie 14

 

Hoi @Leonie. T 

Je hebt een recente Samsung Smartphone met de allerlaatste software versie (Android 14) en de Samsung skil One UI 6.

Dus jouw Samsung is helemaal bij tot op de dag van vandaag!

En het lag dus toch bij KPN, en waren ze gisteren (zaterdag) bezig met hun systemen, dat kon ik vanzelfsprekend ook niet weten.

Wens je nog een fijne zondag toe!

Reageer