Beantwoord

Kan ik internet en bellen in Turkije bij mijn abonnement in nemen?

  • 12 December 2023
  • 5 reacties
  • 389 keer bekeken

Beste,

Ik krijg zojuist de aanbieding om over te stappen naar Odido en volgens Odido zit bellen en internetten in Turkije in de aangeboden bundel:

 

Voor zover ik weet was dit al het geval bij Vodafone.

Binnen KPN kan ik dit niet vinden behalve het aanschaffen van een extra bundel.
Klopt het dat dit binnen KPN überhaupt geen mogelijkheid is om dit in een abonnement mee te nemen?

Wellicht bestaat er wel iets maar kijk ik er overheen. Zeker gezien Odido en Vodafone het nu wel aanbieden in een abonnementvorm.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 December 2023, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @dennisstam09 

Welkom op het Forum van KPN

 

Helaas, biedt KPN deze optie (nog) niet aan bij hun mobiele abonnementen.
Er bestaat op dit moment geen aparte bundel meer, waarmee je binnen Turkije kunt bellen & internetten met je KPN mobiele abonnement, alleen nog data bundels!

Odido (bij alleen de 2 duurste abonnementen) en Vodafone bieden ze deze optie al wel aan, dus ik verwacht wel, dat ze op het KPN hoofdkantoor daar wel mee bezig zullen zijn, maar daarover nog geen mededelingen naar buiten hebben gebracht in hoeverre dat al is gevorderd.

Dus wil je in Turkije kunnen bellen/sms’en en internetten vanuit de eigen bundel, dan is Odido (alleen bij de 2 duurste mobiele abonnementen) of Vodafone op dit moment de beste keuze, zeker als je regelmatig in Turkije je bent.

Wanneer KPN hiermee gaat komen, is op dit moment nog volledig onbekend, en kan een moderator of een medewerker van de klantenservice je ook geen mededeling over doen.

Alleen Vodafone (Red) en Odido in de duurdere abonnementen bieden Turkije binnen de bundel aan.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @dennisstam09, het klopt dat bij KPN er geen optie is om bellen en datagebruik in Turkije toe te voegen aan het abonnement. KPN biedt enkele bundels aan als optie. 
Er zijn op dit moment geen plannen om Turkije op te nemen in de standaardbundels van de abonnementen. 

Dat is erg jammer dat KPN dat niet biedt. Heb vast internet bij KPN en 1 mobiel internet. Andere gezinsleden hebben vodafone (3 abonnementen). Die lopen allemaal kortingen mis omdat ik geen ziggo internet thuis wil hebben. Ze willen niet weg vanwege Turkije bundel.

Groetjes,

Cihan

 

Jij en je gezin zijn beter uit met het Odido unlimited plus aanbod. 

Odido Unlimited plus + 3 samen unlimited kom je op een bedrag uit van 22,50 per maand per abonnement. Alle 4 onbeperkt in Nederland en 50gb in Turkije en je hebt dus ook geen vaste lijn nodig voor korting, dit gaat bij Odido ook met combinaties met alleen mobiel.