Vraag

Klacht over bereik in huis via 4G

  • 24 October 2021
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

 

KLACHT KLACHT

Wat een ergenis zeg...slecht bereik op 4g in huis..gebeld worden en zelf willen bellen wat niet gaat  of erg slecht. Toestel geeft 1 streepje of niets...dekking kaart zegt alles okee. Geen storingen. Dus kpn jullie product levert niet waar ik - wij voor betalen. Oh ja is niet alleen bij mij, ook mijn vrouw heeft dit en vandaag ook visite die geen contact konden krijgen in huis. Ja ook kpn klanten...kon niet met oplossing van gsm uit zetten/ wachten...of sim kaart er ff uit...is meer malen gedaan en dit verbeterd niet de ontvangst van de 4 g mast. Oh ja het is wel okee geweest, niet top maar werkbaar. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Gejanbo, in je eigen huis wil je wel goed bereikbaar zijn natuurlijk :slight_frown:

Het is recentelijk verslechterd begrijp ik? Ik er iets gewijzigd aan jullie woning? Denk daarbij aan nieuwe isolatie, nieuwe ramen laten plaatsen of iets dergelijks?

En merken jullie direct verbetering als jullie naar buiten stappen of is het rondom het huis ook niet goed? Gaat het alleen om bellen en gebeld worden en werkt internet via 4G wel goed of is dat ook niet in orde?

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik stap helaas weleens nieuwbouw woningen binnen waar ik achter het raam voor de balkon geen verbinding heb en als ik de deur open en op het balkon sta volle verbinding. Huizen worden te goed geïsoleerd tegenwoordig 😅

Reputatie 7
Badge +21

Dubbel KLACHT KLACHT topic

Daar is de discussie al verder.

Reputatie 7
Badge +20

Ah ik zie het inderdaad @RBxx, dan laat ik deze verder met rust :slight_smile: