Vraag

Klachten rond vervroegde verlenging abonnement met iPhone 14+

  • 14 March 2023
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Geachte Lezers.

Het volgende :

Ik ben al 2 jaar lang een vaste klant bij KPN.

Al maanden lang ( vanaf begin januari ) wordt ik aan het lijntje gehouden.

Dit betreft : Mijn abonnement heb ik vroegtijdig verlengd. Ik heb voor  een IPHONE 14+ gekozen.  Dit omtrent de beveiliging , eventueel werk etc. Uit eindelijk wordt ik letterlijk van het kastje naar de muur gezonden.

Medewerkers die jou onbeschoft uren lang aan de telefoon houden.

Medewerkers die niet met irritaties om kunnen gaan van klanten.

KPN die van hun probleem jouw probleem maken.

Geen enkele leiding gevende die mij een oplossing kon geven.

Naar maanden bellen  bleek er dus een probleem te zijn die door de ICT opgelost moest worden.

Uit eindelijk kan ik nog steeds geen gebruik maken van mijn telefoon als zowel abonnement. 

Ze hebben zonder toestemming mijn telefoonnummer af weten te sluiten.

Dat was ook het probleem.

Gevolg: 

Weken lang ben ik niet te bereiken.

Maanden lang betaal ik dus voor een volledig abonnement die ik niet volledig kan gebruiken.

Instanties die mij moeten bereiken die mij niet kunnen spreken.

Nu hebben ze tijdig een simkaartje gegeven die het volledig deed.

Krijg ik namens de klachten commissie te horen dat mijn nummer het weer deed ( eindelijk )

Kan ik vervolgens weer gaan bellen omdat mijn simkaart het naar een valse belofte het weer niet deed! 

Uit eindelijk kan ik op en neer gaan naar de KPN winkel.  Kosten voor het openbaar vervoer worden niet gedeclareerd.

Jij zelf die hoog in de kosten komt als zowel problemen met jouw omgeving …. 

( Dit allemaal omdat ze niet wel willend zijn het probleem te willen op lossen maar af willen schuiven maar jou wel aan het lijntje houden met valse beloftes ) We zitten nu op maart…. Nog geen enkel probleem oplossing.

Ze wilde mij een prepaid kaart laten aan schaffen waarop ik alleen kan bellen en SMSEN… 

Waarop ik wel heb aangegeven dat ik geen drugs dealer ben, notabene mocht ik beltegoed op eigen kosten gaan aanschaffen.

Geen enkele tegemoetkoming mogelijk.

Ik ben door bovenstaand verhaal in ieder geval wel van mening :

Er klopt iets niet in het systeem , als kpn zo met klanten weet om te gaan.

Zijn ze er in ieder geval een trouwe klant kwijt  op hun eigen kosten. 

Ik vind het abseurd.

KPN was een goede vriendelijke provider, maar ik zie hier vanaf.

Ik ga wel voor een betrouwbaar provider zoals T-MOBILE, Simpel, of budgetmobiel.

Een provider die wel met klanten weet om te gaan en wilt oplossen i.p.v geen oplossingen willen ;)

Ik hoop oprecht dat kpn kwa de klantenservice mensen beter gaan opleiden, mensen gaat aan nemen die boven de 21 zijn en al ervaringen hebben met het omgaan met klanten. Dit is abseurd namelijk!

Gegroet.

 

Samantha!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MONKEY024, welkom hier. 

Ik heb het even aandachtig doorgelezen. Ik begrijp dat je verlengd hebt, alleen toen is het helemaal mis gegaan. :( Dat is niet fijn. 

Als ik het goed begrijp moet dat opgelost zijn, maar dat is nog steeds niet het geval. Want nu moet je een prepaid gebruiken? Want kon jouw sim niet geactiveerd worden? 

In ieder geval wil ik graag eens meekijken wat ik nog kan betekenen. Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek uit om te kijken of ik het kan oplossen.