Vraag

KPN app update mb verbruik klopt niet

  • 4 December 2021
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rilvenar Is dit inmiddels opgehelderd? Heb je daadwerkelijk in korte tijd veel data verbruikt of was er iets anders aan de hand? 

 

Reputatie 7

Welke versie van de MijnKPN app gebruik je?

Als dat nog niet versie 6.3.0 is, update deze dan.

De reden waarom ik het vraag is omdat het lijkt alsof de extra 5GB bundel getoond wordt i.p.v. het totaal van jouw databundel en het december kadootje van 5GB.

Hoi @Rilvenar Is dit inmiddels opgehelderd? Heb je daadwerkelijk in korte tijd veel data verbruikt of was er iets anders aan de hand? 

 

ik keek wat filmpjes via 4g omdat er geen wifi was maar dat was over meerdere dagen en hij bleef op 1 mb of 3 mb staan (heb ik vaker gehad en daarom geloof ik deze K app ook niet meer) 

Hij is op de laatste versie en heeft niet de 5g gratis erbij gerekend totdat ik mijn gedeelde Mb's had op gemaakt. (Mijn vader maakt een paar gb over elke maand zodat ik geen internet hoef te betalen maar wel heb) @wjb maar zelfs op oudere versies zou ik ervan mogen uit gaan dat er een soort van vertoning word weergegeven, inplaats van niks…. Hierbij kan ik slechts afgaan op sms’jes inplaats van een soort normaal overzicht… Ik logde vanochtend in en zag dat hij zojuist is bijgewerkt nar 11gb (de gratis 5gb dus opeens er wel bij) en de juiste “verbruikte” data. weet niet of jullie hem handmatig hebben ververst in the backend maar blijf het (...) vinden