Hoi! Ik probeer je ww te resetten maar krijg een foutmelding. (het kan ook zijn dat je ooit een FON account hebt aangemaakt via je vaste abonnement. Dan zou je zelf kunnen inloggen in mijnkpn en het probleem oplossen)
Mocht je zeker weten dat het via je mobiel is geregeld ( of het graag daarop aan de praat krijgt) zou je voor de zekerheid deze handeling willen doen:
SMS WIFI AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement.
Ik heb wel degelijk (ooit) een fon account gehad met mijn 06 nummer. Misschien dat deze verwijderd is omdat ik het al langetijd niet meer gebruikt had?
1266 een SMS gestuurd, en nieuwe inlog gegevens gekregen. @Erwin_
Nice! En ik sluit me aan bij de theorie dat het vorige account waarschijnlijk te lang in de garage heeft gestaan. Gelukkig zijn we er zo samen uitgekomen 🙂 Mocht er iets anders zijn, dat ik voor je kan doen, laat het weten!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.