Beantwoord

KPN Hussel uw voordelen blijft het oude adres weergeven

  • 2 July 2020
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Nadat ik 1 februari verhuist ben en toen het adres heb gewijzigd van zowel mijn mobiele abonnement als het thuis abonnement van mijn ouders, kreeg ik 30 juni een mail dat mijn mobiele abonnement op een afwijkend adres staat. Hierdoor kwam ik erachter dat de voordelen pagina voor hussel nog altijd op ons oude adres is blijven staan en ik dit zelf niet kan veranderen.

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2020, 09:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Sanderson_95, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, na de verhuizing zou eigenlijk alles wel verplaatst moeten zijn lijkt me. Wat ik vanuit hier kan doen is de producten even opnieuw valideren zodat er gekeken wordt naar het adres en de voordelen. En anders kan ik de KPN Compleet desk aansturen om dit te wijzigen. Maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, nieuwe postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen kan je dit kwijt) die aangemeld zijn voor KPN Compleet? Dan kan ik het een en ander nakijken en hopelijk zo snel mogelijk rechtzetten!

Ik hoor graag van je!

Hoi @Susan_ 

Bedankt voor de reactie!

Ik heb mijn gegevens verder ingevuld op mijn profielpagina.

Het klantnummer van het mobiele telefoonabonnement is van mij en het klantnummer bij internet/televiesie is van mijn ouders die op hetzelfde adres wonen.

Mocht er nog iets missen hoor ik het graag en alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +21

@Sanderson_95 ik zie het 06-nummer op 2 plekken aangemeld voor KPN Compleet. Dat gaat niet goed! Ik heb een melding gemaakt bij de achterliggende afdeling, ik ga er vanuit dat zij het oude adres verwijderen en dat het weer rechtgezet wordt. Hier krijgt je als het goed is vanzelf een berichtje over :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Sanderson_95, ik zie in het systeem dat meteen op 10 juli het opgepakt is door mijn collega's bij de KPN Compleet desk. Klopt dat, zie jij nu ook de juiste gegevens en de juiste registratie voor jouw voordelen?

Hoi @Susan_ ,

Dat klopt ja, er staat nu overal het goede adres

Bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te horen dat het nu opgelost is @Sanderson_95! :smile:

Reageer