Beantwoord

KPN Pay werkt ineens niet meer en geeft melding over mogelijk betaalprobleem

  • 17 April 2024
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde!! Al maanden problemen. KPN pay werkte altijd perfect. Totdat ik ineens dezelfde melding kreeg. Ook absoluut geen betalingsachterstand of onbetaalde facturen. Betaal al jaaaaaaren keurig netjes. Wel heb ik sinds afgelopen zomer een nieuwe iPhone. Apple support gaf aan dat er waarschijnlijk toch een blokkade op staat. Telefonisch krijg ik niet de juiste afdeling aan de lijn, graag hulp? 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 19 April 2024, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Xandra68, balen dat je ineens geen aankopen meer kunt doen met KPN Pay. Je hebt niet toevallig het limiet bereikt? Je kunt maximaal € 50,- per aankoop en maximaal € 300,- per kalendermaand via je KPN factuur betalen.

Als dit niet het geval is, dan zal de afdeling Credit Risk hiernaar moeten kijken. Je kunt deze bereiken via 0800 0402. Als je aangeeft dat je Credit Risk wilt spreken, dan word je doorverbonden naar de juiste afdeling. Let op: deze afdeling is alleen tijdens kantoortijden te bereiken.

Ha Denise, dank voor je reactie. Inmiddels (hopelijk) opgelost. Via credit risk vernomen dat er geen blokkade op mijn account staat. Daarna (weer) contact gehad met Apple. Zij hebben mijn Apple account op 0 gezet en daarna verwijderd, zodat KPN pay het enige betaalmiddel is. Keep my fingers crossed ;) 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te horen dat het probleem (hopelijk) opgelost is! 

Het is gefixt hoor, betalingen gaan weer via KPN Pay, dank voor jullie snelle (re)actie! 

Reageer