Beantwoord

KPN / Proximus Belgie

  • 25 April 2022
  • 32 reacties
  • 1000 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Badge

Kentat schrijft: Ik woon in een uithoek in Nederland, waar KPN de enige is die dekking heeft.

Ik werk op een plaats in Belgie waar Proximus als enige dekking heeft, met als gevolg dat ik onbereikbaar ben op het werk.

Dat is dan een flinke spagaat, @Kentat .

Nogal een catch22 situatie. Enige oplossing lijkt mij dan bv ook een prepaid kaartje van Proximus gebruiken. Dat is dan wel een ander nummer dan je kpn abonnement….

Fantastisch advies!! Chapeau

Badge

@Bas Steen @cherrypie 

Hebben jullie momenteel nog steeds toegang tot het Proxims netwerk? Ik heb enkele maanden geleden ook een paar dagen op het Proximus netwerk kunnen roamen, maar daarna plots niet meer.

Ik woon in een uithoek in Nederland, waar KPN de enige is die dekking heeft.

Ik werk op een plaats in Belgie waar Proximus als enige dekking heeft, met als gevolg dat ik onbereikbaar ben op het werk.

 

Wat een hopeloze toko is het toch hè. Ik hoef nog maar 2 dagen en ga terug naar Tmobile. Zoveel beter. Ik ben er voor deze periode klant bij ze geweest: altijd goede service, goede tarieven en bovenal altijd bereik! Oja en wel beloftes nakomen!

Nooit meer naar KPN, nooit meer…..
 

…….maar wel naar het kpn forum 😂😂😂😂😂

Inmiddels werkt toegang tot Proximus bij mij ook niet meer, nadat ik mijn simkaart moest wisselen. Hoewel men mij bij KPN heel snel en vriendelijk te woord stond toen ik vroeg om de toegang tot Proximus te herstellen, is hun ‘bedrijfsafspraak’ nu dat niemand meer op Proximus mag roamen. Althans, particuliere klanten niet. Dit is ook bevestigd door de afdeling van de netwerkspecialisten van KPN. Ik vind het echt jammer dat een premium-merk als KPN in de praktijk zo vrekkig omspringt met klanten. Ik begrijp heus wel dat KPN niet met alle providers in Europa of elders ruimhartige roamingafspraken kan maken, maar het gaat in dit geval om één van onze twee buurlanden! Het dwingt me nu om met pijn in het hart naar een andere provider te gaan zoeken, zodra mijn contract afloopt.

Badge

Inmiddels werkt toegang tot Proximus bij mij ook niet meer, nadat ik mijn simkaart moest wisselen. Hoewel men mij bij KPN heel snel en vriendelijk te woord stond toen ik vroeg om de toegang tot Proximus te herstellen, is hun ‘bedrijfsafspraak’ nu dat niemand meer op Proximus mag roamen. Althans, particuliere klanten niet. Dit is ook bevestigd door de afdeling van de netwerkspecialisten van KPN. Ik vind het echt jammer dat een premium-merk als KPN in de praktijk zo vrekkig omspringt met klanten. Ik begrijp heus wel dat KPN niet met alle providers in Europa of elders ruimhartige roamingafspraken kan maken, maar het gaat in dit geval om één van onze twee buurlanden! Het dwingt me nu om met pijn in het hart naar een andere provider te gaan zoeken, zodra mijn contract afloopt.

 

kom naar Tmobile dan heb je die issues niet

 

Dat zou ik overwegen als het netwerk van T-Mobile beter zou zijn in de Zuid-Limburgse heuvels. KPN heeft daar het beste bereik. Maar ik ga Vodafone eens testen met een prepaidkaartje.

Badge

Spijtig, vodafone is zeker een alternatief.

Reputatie 5
Badge +3

Wat ik hier mis is het handmatig kiezen van Proximus als provider. In Duitsland bv gaat KPN automatisch naar O2, maar ik kan handmatig rustig T-Mobile DE of Vodaphone DE kiezen. Ik zal morgen eens in België gaan kijken wat er gebeurt.

Vodaphone prepaid heeft goed gewerkt voor een drietal jaar in het smalste gedeelte van Nederland.