Beantwoord

KPN Unlimited: Kan extra dagbundel niet activeren

  • 13 November 2022
  • 26 reacties
  • 593 keer bekeken

Ik heb ook een unlimited abonnement sinds ruim een week nu en exact hetzelfde probleem. Een draaiend logo in de app en via de sms het antwoord helaas… bij het aanvragen van de extra 2 gb.

Kan iemand mij helpen?

 

Admin: afgesplitst van ander topic.

icon

Beste antwoord door kpn20222 14 December 2022, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Ik heb ook een unlimited abonnement sinds ruim een week en kan al vanaf het begin de 2gb niet opwaarderen. Ik krijg exact dezelfde foutmeldingen.

Kan iemand mij helpen?


Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +13

@kpn20222 Dat is dan niet zo mooi. Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. De problemen spelen dus al een week? Kun je ook eens testen wat er gebeurt als je via https://inloggen.kpn.com/ de bundel probeert aan te zetten? Kun je anders ook jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Bedankt voor de snelle reactie.

Via de site had ik al geprobeerd maar daar staat geen mogelijkheid om 2gb op te waarderen bij, ook niet onder het kopje extra opties (daar staat niks).

mijn bundel is er nu al net als alle afgelopen dagen op en ik kan niet opwaarderen.

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +13

Dank je en je krijgt dan de melding: “Door een technische fout kunnen wij uw aanvraag niet verwerken” of krijg je dan iets anders terug?

Nee er staat helemaal niks op de site, ik kan nergens aanklikken dat ik 2gb extra kan opwaarderen.

In de app staat dit wel maar als ik dit aanklik komt er een logo van kpn wat maar blijft draaien..

Het kan ook via een sms:

NL2000 AAN naar 1266.

Edit: Sorry, ik zie dat je die ook al geprobeerd hebt.

heb ik ook al gedaan, alle mogelijke opties werken niet..

Ik heb voor de 10e dag op een rij geprobeerd 2gb op te waarderen wat wederom niet is gelukt via geen enkele manier (sms/site/app)!

Ik zie dat het bij anderen wel is gelukt inmiddels, kan hier spoedig naar gekeken worden?

Reputatie 7
Badge +13

@kpn20222 Dan moeten we even verder kijken. Kun je dan ook jouw mobiele nummer in het profiel kunnen zetten en mij een seintje kunnen geven? Dan help ik je verder.

Ik heb mijn telefoonnummer genoteerd.

Ik ben vandaag voor de 2e keer gebeld door de eerstelijns helpdesk en helaas niet verder gekomen. 

Ze hebben me vandaag ook 2 coulance bundels met extra gb gegeven echter beide bundels werken niet ik heb wel de bevestigings sms gekregen maar het internet kan ik nog steeds niet gebruiken nadat mijn dagbundel van 10gb van vandaag op is.

Nu heb ik 0.06mb downloadsnelheid waar ik niks mee kan en morgen heb ik weer de nieuwe dagbundel van 10gb die wel werkt tot deze weer op is.

Reputatie 7
Badge +13

Dat schiet natuurlijk niet op en het spijt mij dat het allemaal zo stroef verloopt. Ik zie dat mijn collega's van de klantenservice de storingsmelding verder hebben aangevuld voor de Technische Dienst. Ik heb helaas niet direct zelf een andere oplossing maar ik heb wel weer een poging gedaan om de coulancebundel weer te activeren.

Reputatie 2

Ik heb een dergelijk probleem

Reputatie 2

Heb er ook al vaker over gepost in dit forum.

Omdat activeren extra dagbundel steeds niet lukt zat ik eergisteren en nu vandaag ook weer zonder internet 

Vervelende is nu is het rond tien uur savonds dat deze storing begint, verpest net het laatste uurtje van je vrije avond

Tot op heden nog geen voorruitgang helaas, duurt nu wel erg lang allemaal. 

We zijn inmiddels al meer dan 2 weken verder en de 2gb opwaarderen en andere geboden extra bundels werken niet!

Reputatie 2

Tot op heden nog geen voorruitgang helaas, duurt nu wel erg lang allemaal. 

We zijn inmiddels al meer dan 2 weken verder en de 2gb opwaarderen en andere geboden extra bundels werken niet!

Hoi

Bij mij is het probleem opgelost sinds ik ipv via sms de bundels alleen via de app activeer. 

Als ik het via de app doe kan ik ook meerdere bundels van tevoren al aanzetten zodat ik bijvoorbeeld meteen 10gb exta heb zodat niet tijdens het downloaden steeds smsjes moet versturen zoals ik het eerst deed en dan storingen kreeg .

Probeer het eens via de app of je dan wel gewoon door kunt gaan? (Moet je wel echt vanaf een nieuwe dag weer doen, dus niet terwijl je nog in die storing zit want dan is het systeem nog in de war ofzo, je moet gewoon nieuwe dag later als je dan weer eens bijna door je bundel heen bent en je krijgt die 80% waarschuwing, dan moet je de kpn app openen en dan daar extra bundels erbij zetten.)

 

Bedankt voor de tip maar dat werkt niet bij mij.

Als ik daarop klik komt er een draaiend logo van kpn en verder gebeurd er niks…

Ik heb de app ook al opnieuw geinstalleerd en een andere telefoon gebruikt. Ook de site en sms doen het niet bij mij helaas.

Nog steeds geen oplossing! We gaan nu al week 4 in zonder oplossing.....

Reputatie 7
Badge +13

@kpn20222 Ik zal mijn collega's wederom mailen want dit duurt natuurlijk veel te lang. Zodra ik een reactie heb stuur ik je gelijk een berichtje!

 

Bedankt, ik hoop dat het nu dan opgelost snel wordt.

Inmiddels zijn we een maand verder zonder oplossing.

Vorige week ben ik wel gebeld door de technische afdeling maar ook zij moesten het weer doorzetten..

Nu alweer een week niks gehoord.

Reputatie 7
Badge +13

@kpn20222 Wat jammer dat er dan nog steeds geen schot in zit :-( . Ik heb een notitie achtergelaten met het verzoek voor contact. Zou je mij anders begin volgende week een bericht kunnen  sturen als je nog niets gehoord hebt? 

ok bedankt dat zal ik doen.

Ik heb tot op heden helaas nog niks gehoord.

Eerlijk gezegd valt dit hele proces me erg tegen. Ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren bij KPN voordat je klacht verholpen is.

Ik ben hier namelijk al mee bezig vanaf dag 1 van mijn abonnement (6 november)...

Zonder verder enig contact kom ik er vandaag na alle dagen te blijven proberen achter dat de functie 2 gb opwaarderen er ineens tussen staat in mijn KPN.

Opgelost, eindelijk! 

Reputatie 7
Badge +13

@kpn20222 Excuses voor de late reactie, ik was even afwezig. Wat fijn dat het dan eindelijk is opgelost! Ik vermoed dat de wijzigingen pas met de nieuwe factuurperiode kon worden doorgevoerd. Nogmaals excuses dat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even een berichtje als we iets kunnen doen!

Zonder verder enig contact kom ik er vandaag na alle dagen te blijven proberen achter dat de functie 2 gb opwaarderen er ineens tussen staat in mijn KPN.

Opgelost, eindelijk!