Vraag

Krijg multisim niet ingesteld op mijn Apple Watch

  • 7 June 2023
  • 9 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge

Ik heb 2 weken geleden mijn Apple Watch Ultra ontvangen. Besteld met 1 nummer. Daarop gekoppeld en multisim beëindigd. Bevestiging gekregen, dat de multisim is beëindigd.

Nu wil ik hem koppelen aan mijn eigen nummer, als ik dan in de Watch app kijk onder mobiel netwerk, staan er 2 dingen.

KPN NL activeren met een draaiend rondje (al 2 weken lang) Deze staat ook een vinkje voor.

En er staat KPN NL met daaronder mijn nummer, waar hij aan gekoppeld moet gaan worden met multisim, en die optie kan ik niet gebruiken, dan krijg ik de melding Niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Aan de telefoon bij KPN komen ze niet verder dan de Apple Watch opnieuw in te stellen, wat ik al een paar keer heb gedaan en wat niet werkt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk bijzonder vervelend en als dit nog speelt dan kijk ik graag nog even met je mee. Kun je dan jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!

Badge

Ik heb wat dingen aangepast. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik kom op het nummer in jouw profiel niet direct een abonnement van KPN tegen, klopt dit nummer wel?

Badge

Klopt. Type foutje. Nummer aangepast. Het nummer wat in mijn profiel staat daar wil ik een multisim voor hebben, maar is niet het nummer waar ik hem mee besteld heb, en waar iets blijft hangen vermoed ik. Ik zal dat nummer in mijn profiel zetten bij opmerking. 

Reputatie 7
Badge +13

Klopt. Type foutje. Nummer aangepast. Het nummer wat in mijn profiel staat daar wil ik een multisim voor hebben, maar is niet het nummer waar ik hem mee besteld heb, en waar iets blijft hangen vermoed ik. Ik zal dat nummer in mijn profiel zetten bij opmerking. 

 

Heb je dan de Multisim uitgezet onder het oude nummer Cosa?

 

Je kunt je Multisim abonnement dagelijks kosteloos opzeggen:

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • TIk op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies beheer KPN NL account
  • Log in met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

 

Na deze stappen zou je hem dan moeten kunnen activeren op het nieuwe nummer.

Badge

Ja dat heb ik gedaan. Apple Watch toen ontkoppeld en op mijn eigen telefoon gekoppeld en dan krijg ik het volgende. 
 

Waarbij de onderste mijn eigen nummer is en daar kan ik op drukken maar krijg ik een foutmelding. Bovenste blijft maar draaien. Al 3 weken lang. Op het andere nummer gekoppeld. Multisim beëindigd. Bevestiging van gekregen. En toch werkt het niet. 

Reputatie 7
Badge +13

@Cosa1979 Ik heb hem een setje proberen te geven maar hij is al wel afgemeld onder het nummer waarop je de bestelling hebt geplaatst, vreemd dat die dan niet wil activeren. Ik ga een melding aanmaken voor onze technische dienst. Kan ik het nummer waaronder de Apple Watch actief moet worden aanhouden als contactnummer? 

Badge

Ja dat is helemaal prima. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb de melding aangemaakt! De Technische Dienst gaat er naar kijken en nemen binnen enkele werkdagen contact met je op!