Vraag

Levering simkaart op andere datum

  • 24 August 2019
  • 2 reacties
  • 448 keer bekeken

Ik wil graag een andere datum opgeven voor het bezorgen van de simkaart bij mij thuis maar het bedrijf dat de afspraak in wil plannen heb ik al 3 x in de wacht gestaan en toen werd er steeds opniew opgehangen. 1 x was ik de 27e in de wachtrij, en toen ik een keer de 12e in de wachtrij was en 30 minuten later 'aan de beurt' was werd er opgehangen. het is een nummer uit den bosch 0733036490, van het bedrijf dat de afspraken inplant om de simkaart te bezorgen. het enige wat ik wil is aangeven wanneer het schikt dat de simkaart gebracht wordt. de datum die zij nu hebben geprikt kan ik niet. (in het keuzemenu stond de door mij gekozen datum niet in de voorselectie en de andere data kon ik niet.) is er een email ofzo om aan te geven dat ik een andere datum niet kan? ik moet dat nummer bellen zeggen ze maar er wordt dus steeds opgehangen, soms vrij snel, maar ook wel eens helemaal op het eind na 30 minuten in de wacht te hebben gehangen.

het enige wat ik wil is de afspraak verzetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @tonnie11111, welkom en excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan betekenen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. ordernummer? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je de simkaart inmiddels binnen? Als je nog wel hulp wilt, blijf je van harte welkom dat hier kenbaar te maken.