Vraag

Lukt niet om extra 2 GB bundel aan Unlimited abonnement toe te voegen

  • 14 April 2024
  • 7 reacties
  • 95 keer bekeken

Kan sinds een paar dagen bij mijn unlimited abonnement geen extra 2gb bundel toevoegen.  Is er een storing?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas een terugkerend probleem, dit wordt vaker gemeld op het forum.

Gezien het gebrek aan meldingen is er op dit moment geen algemene storing. Ik heb zojuist probleemloos 2GB kunnen toevoegen via de MijnKPN app.

Ik heb begrepen dat het soms voorkomt dat er één aanvraag vastloopt, waardoor de volgende aanvragen ook vastlopen.

Hoi @Martin en joke . Lukt het nu wel?

Zou kunnen dat de systemen dit weekend in onderhoud waren.

Lukt sinds gisterochtend weer. 

En het is weer weekend en het toevoegen van de extra bundel werkt weer niet. Tweede weekend achterelkaar. @Kpn @klantenservice @Erwin van KPN wat is de oplossing?

Soms gaan die systemen even in onderhoud, @Martin en joke .  Maar het is wel vreemd dat het nu alweer gebeurt.

Ik begrijp uit jouw tekst dat het dan het hele weekend niet lukt om een bundel toe te voegen?

Weekend komt er weer aan dus het werkt alweer niet. @Erwin van KPN nu graag een oplossing. Dit schiet totaal niet op. Elke week maken we een melding en er gebeurd helemaal niks. We betalen voor unlimited en we krijgen limited. Lijkt me niet de bedoeling. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk niet dat er een oplossing komt. Ik denk dat KPN het gewoon blokkeerd als het netwerk overbelast dreigt te worden.

Heeft u het elke dag nodig dan? Dat is niet de bedoeling denk ik. Providers hebben deze constructie niet voor niets zo verzonnen. Heeft u geen toegang tot WiFi? 

Reageer