Je kan een mobiel abonnement altijd verhogen, indien je niet in de eerste maand van het contract zit of al het hoogste abonnement afneemt 😉 Dit kan helaas niet per direct, een verhoging (of daarna weer een verlaging) gaat per de 1e van de volgende maand. Via MijnKPN kan je nu dus een verhoging aanvragen die dan ingaat per 1 september. Er zijn b.v. ook abonnementen met 5 GB, 15 GB en 50 GB.
Indien het via MijnKPN niet lukt, dan kan een moderator (als klantenservice) dit ook voor je aanvragen. Laat het even weten als je dat wilt!
Hallo @isazwitzer, welkom op het forum. Ik zie dat Noordzee je vraag al heeft beantwoord, ik kan daar weinig aan toevoegen 🙂 Is het nog gelukt om je abonnement te wijzigen?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.