Beantwoord

Migratie mobiel van Telfort naar KPN niet verlopen zoals verwacht

  • 26 January 2020
  • 51 reacties
  • 1116 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Technisch zal het vast goed verlopen toch wat bevindingen.

Mijn Telfort ID die volgens de berichtgeving het KPN ID zou worden geeft de fout melding :

Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt uw account 15 minuten geblokkeerd

Ik heb nog geen sms dat ik daadwerkelijk ben omgezet die kan nog komen. Wat ik dan ook vreemd vind is dat mijn Telfort gegevens gekoppeld zijn aan het KPN ID dat ik had voor ik naar Telfort overstapte en nu voor dit forum gebruik.

Wat ik ook heel eigenaardig vind is het verbruik zie het screenshot hier de data kan door een niet afgesloten data verbinding komen ondanks dat de telefoon met het wifi net was verbonden. Wat in mijn ogen onmogelijk is de minuut bellen. Mijn laatste gesprek was afgelopen donderdag. Als ik maar 5 dagen bundel gebruik heb sinds gisternacht of vanmorgen heel vroeg tot de 31e verwacht ik wel alle tellers op nul.

Het gaat me meer om het principe dat het verbruik gewoonweg niet kan en mag.

Tot zover.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 January 2020, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

51 reacties

@Marcia_ ik heb het bewuste bericht helaas niet bewaard, de strekking kwam er op neer dat na een bepaalde datum het KPN ID niet meer bruikbaar zou zijn,  ik heb bewust een maand of meer gewacht dan de genoemde datum, en zowaar kon ik toch nog inloggen met dat KPN ID.

Ik weet vrij zeker dat ik meer dan een jaar mijn KPN ID niet heb gebruikt. Dat non actief is blijkbaar onjuist. Dat vertoont zoveel overeenkomst met het hier eerder gemelde andere KPN ID geval. Dat ik bewust nog even ben ingelogd, om dit onder de aandacht te brengen.