Beantwoord

Mijn geactiveerde vervangende simkaart werkt nu niet in Londen

  • 26 March 2024
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Ik heb een vervangende simkaart ontvangen. Ik ben zelf in londen, maar de simkaart is in nederland geactiveerd. Nu probeer ik de simkaart in m’n telefoon maar hij maakt geen contact en er wordt niet gevraagd om mijn. Pincode. Ik zit nu al een week zonder m’n nederlandse nummer en ik heb het echt nodig

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 March 2024, 12:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Als de simkaart in Nederland geactiveerd is, en werkte, @lunafrederique, dan moet deze het in het buitenland ook doen. Wat jij beschrijft, dat er ook niet om de pincode gevraagd wordt, wijst erop dat de simkaart niet goed contact maakt in het simslot. Probeer de kaart opnieuw te plaatsen, controleer of je hem er niet per ongeluk verkeerd in hebt zitten of dat er misschien wat vuiligheid in het simslot zit dat contact tegenhoudt.

Reageer