Beantwoord

Mijn KPN app beperkte informatie

  • 7 February 2019
  • 7 reacties
  • 107 keer bekeken

Begin dit jaar twee mobiele abonnementen toegevoegd aan alle in één standaard. In de mijn kpn app zie ik de nummers wel staan onder producten maar voor de rest zie ik niks over verbruik of hoe ik mb’s kan delen etc.. Het lijkt erop dat de producten dus niet goed gekoppeld zijn. Graag een oplossing.

Mvg,
Jelmer
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 February 2019, 10:09

Bekijk origineel

7 reacties

Je kan maar van 1 gekoppeld mobiele nummer de verbruiksgegevens zien via de MijnKPN omgeving.
Dus elk toestel heeft zijn eigen app nodig voor het verbruik
Je kan via de website inloggen deze heeft hoe dan ook meer functionaliteit. Maar ook daar kan je in de Mijn omgeving van het thuisabonnement en 1 nummer de gegevens in zien. Voor elk ander mmobiel abonnement is een eigen inlog noodzakelijk.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @MRJCB, Je kunt je verbruik zien onder overzicht, hier kun je ook mb's delen. Zie afbeelding. Als je dit niet ziet, dan kan het inderdaad zo zijn dat er iets nier goed gekoppeld is. Zou je dan de betreffende 06-nummers, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Beste Marina,

We waren even op vakantie. In mijn kpn zie ik alleen "overzicht laatste facturen". De gevraagde informatie heb ik toegevoegd aan mijn profiel.

Mvg,
MRJCB
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @MRJCB, Misschien zie je het verbruik wel wanneer je de nummers ontkoppelt. Ontkoppelen kan alleen via de webversie van MijnKPN. In het startscherm zie je onder je producten de melding ''producten ontkoppelen'' staan.


Als je daarop klikt krijg je vervolgens de mogelijkheid om het product te selecteren dat je wilt ontkoppelen.



Vervolgens koppel je de nummers opnieuw



Handig om even uit te loggen op de app wanneer je de producten op de webversie ontkoppelt en weer koppelt. Wanneer alles weer gekoppeld, dan kun je weer inloggen met je KPN ID op de MijnKPN app. Als je het verbruik dan nog niet ziet onder overzicht, zou je dan een printscreen willen sturen van wat jij ziet?(wil je i.v.m. privacy je gegevens bedekken?)
Goedemorgen @MRJCB, Misschien zie je het verbruik wel wanneer je de nummers ontkoppelt. Ontkoppelen kan alleen via de webversie van MijnKPN. In het startscherm zie je onder je producten de melding ''producten ontkoppelen'' staan.


Als je daarop klikt krijg je vervolgens de mogelijkheid om het product te selecteren dat je wilt ontkoppelen.



Vervolgens koppel je de nummers opnieuw



Handig om even uit te loggen op de app wanneer je de producten op de webversie ontkoppelt en weer koppelt. Wanneer alles weer gekoppeld, dan kun je weer inloggen met je KPN ID op de MijnKPN app. Als je het verbruik dan nog niet ziet onder overzicht, zou je dan een printscreen willen sturen van wat jij ziet?(wil je i.v.m. privacy je gegevens bedekken?)



Dank je, het werkt nu!!
Reputatie 7
Badge +19
Ik ben blij dat je het verbruik inmiddels kan zien 😃 Had je toch gelijk, dat er iets niet goed gekoppeld was. Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, dan zie ik je graag terug op het forum. Fijne dag gewenst @MRJCB

Reageer