Vraag

Mobiel abonnement

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb een administratieve issue die ik graag privé wil bespreken, kan een medewerker van KPN met inzage in jullie financiën mij even een privébericht sturen waar ik vervolgens op kan reageren?


2 reacties

Badge +19

Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc.  DN kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +17

@2020Anoniem2020 Welkom op ons Forum! Ons Forum is een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met vragen of problemen, maar waar uiteraard ook KPN moderators op actief zijn die de boel in de gaten houden en managen waar nodig. Zoals je ziet ben ik van KPN! Op het Forum worden zaken zoveel mogelijk in de openbaarheid besproken en zo goed mogelijk opgelost. Ik wil je dus graag verder helpen hier aan de voorkant. Mochten er privégegevens aan te pas komen, dan kan je deze kwijt in je profiel of in een privébericht aan mij. Als je liever één-op-één contact wilt, dan adviseer ik je contact op te nemen met onze klantenservice (0800-0402) of onze LiveChat. Beide kanalen zijn eveneens gratis te benaderen.
Laat het maar weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen. Ik hoor graag van je. :blush:

Reageer