Vraag

Mobiel abonnement opzeggen

  • 15 September 2021
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Graag wil ik mijn abonnement opzeggen voor mijn sim only  abonnement. Intussen heb ik een nieuwe provider gevonden, graag hoor ik of ik zelf ook actie moet ondernemen ivm nummerbehoud. Mijn abonnement loopt in januari 2021 af of misschien kan dat vervroegd worden?

bvd,mvg


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Pili Diaz!

Als je bij je nieuwe provider nummerbehoud hebt aangevraagd dan gaat het automatisch dat het abonnement bij ons stopt op het moment dat het abonnement bij je nieuwe provider begint. Je hoeft dan bij ons verder geen actie te ondernemen. Als je abonnement (contract :wink: ) bij ons afloopt in januari 2022 dan is dat alleen te vervroegen door het abonnement af te kopen. Ik weet niet of dat de bedoeling is? Dan betaal je de resterende maanden abonnementskosten en kan jouw nummer eerder worden overgenomen door de nieuwe provider. Je bent dan ook eerder de compleet voordelen op je vaste aansluiting kwijt.