Vraag

Mobiel nummer partner verdwijnt na omzetten zakelijk naar privé

  • 9 June 2023
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik probeer al meer dan een week het 06nr van mijn partner terug te halen. Mijn 06 is per 1 juni van zakelijk naar privé omgezet, nadat de eerste nieuwe sim-kaart (KPN-winkel Arnhem) niet voor nummerbehoud zorgde. Mijn 06 is nu OK maar die van mijn partner heeft geen bereik meer. Via het 08-servicenummer wordt ik niets wijzer en alleen maar afgehouden. De klachtenafdeling zou terugbellen maar tot op heden niets van gehoord. In eerste instantie is vorige week een nieuw nummer voorgesteld door KPN, dat blijkt het nummer te zijn dat ik via de eerste sim-kaart voor MIJN nummerbehoud niet kon gebruiken. Dat accepteer ik niet, mijn partner moet haar nummer terug kunnen krijgen/behouden. Ik vind het echt ongelooflijk dat KPN zomaar een 06 op non-actief zet en zo weinig moeite doet om dit weer recht te zetten.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @BB77, welkom op het forum. 

Wat een vervelende gang van zaken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Graag ook het huidige nummer dat je partner nu heeft invullen samen met het nummer dat dus uit is gevallen. Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van jou. 

Hallo Alex,

 

profiel is ingevuld. hoor graag hoe verder. ik wacht op telefonisch contact.

 

mvg,

 

BB77

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb dit doorgezet naar de juiste mensen. Nog even geduld, we gaan ermee bezig. 

Ik ben heel benieuwd. Mijn vrouw kan niet bellen of gebeld worden sinds 1 juni, het is nu 15 juni.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben heel benieuwd. Mijn vrouw kan niet bellen of gebeld worden sinds 1 juni, het is nu 15 juni.

Het is in gang gezet, uiterlijk dinsdag zou het rond moeten zijn. Zou je mij dan willen laten weten of het is gelukt? 

Vandaag 17 juni zijn onze 06nrs weer correct. Heeft dus meer dan 2 weken geduurd. KPN krijgt nog een gedetailleerde klacht van mij.

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik nog iets voor je betekenen? Ik stel voor om die 2 weken te vergoeden. Het staat je uiteraard vrij om een klacht in te dienen, maar het liefst lossen we het hier op. 🙂