Beantwoord

mobiel nummer weer aansluiten na voldoen betalingsachterstand

  • 28 August 2020
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Mijn mobiele nummer is afgesloten. Dinsdag wilde ik bedrag via iDeal betalen, maar link werkte niet. Heb gebeld om te vragen of link hersteld kon worden. Kon niet, kon alleen handmatig betalen. Dit dinsdag gedaan, maar woensdag ontving ik alsnog een vernieuwde link. Doordat ik handmatig betaalde duurt het langer, alleen aansluiting is er nog steeds niet terwijl ik (als ik dit had geweten) woensdag via de link had kunnen betalen en gelijk weer aansluiting had gehad. Ik zou willen weten wanneer ik mijn aansluiting weer kan verwachten?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Heine 1 September 2020, 10:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Sapp1e, 

Welkom op het Forum van KPN! Niet fijn dat je bent afgesloten in verband met een betalingsachterstand. Bij een handmatige betaling via internetbankieren, kan het tot 5 werkdagen duren, voordat je betaling verwerkt is en je weer wordt aangesloten. Bij een iDEAL betaling is de verwerkingstijd enkele uren. 

Wil je niet wachten op de verwerking van je handmatige betaling en je wilt wel zo spoedig mogelijk weer aangesloten worden, dan kan je overwegen om alsnog (dubbel) via iDEAL te betalen. Je dubbele betaling zullen we dan binnen 2 weken automatisch terugstorten, of (als er dan een openstaand saldo is) verrekenen met het dan openstaande saldo. 

Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. :slight_smile:

Reageer