Beantwoord

Mobiele abonnement bij KPN Opzeggen

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

...
icon

Beste antwoord door PeterG 2 January 2019, 13:45

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi, wat jammer dat je KPN wilt verlaten.
Dit kan alleen als je niet meer binnen de contractstermijn van 1 of 2 jaar zit.
Helaas kan een KPN moderator v.h. forum dit niet voor je in orde maken. Je kunt het best bellen (1200 met je eigen telefoon).
De opzegtermijn is 1 maand. Vandaag opgezegd = 3 februari uit de lucht.
Je raakt wel je nummer kwijt als je eenzijdig opzegt, maar dat zul je wel weten.

Wil je je nummer behouden maar naar een andere provider dan is de procedure om dáár een nieuw abonnement te nemen met aangeven van nummerbehoud. Zij regelen het dan verder met KPN.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Belalmajdalawi. Welkom op het forum! Wat jammer dat je het abonnement wil opzeggen. Ik zie dat PeterG al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op je vraag. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om het mobiele abonnement op te zeggen? Mocht je toch nog vragen hebben over het opzeggen van het abonnement, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer