Vraag

Mobiele toestel niet afgeleverd

  • 18 May 2020
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Beste team,

 

Op 6 mei zou mijn bestelling geleverd worden, een Iphone 11. Deze levering heeft niet plaats gevonden. Een paar dagen later heb ik met de klanten service van KPN gebeld, zij vertelde mij dat ik nog een paar dagen moest wachten . Heb ik gedaan. Vandaag wederom contact gehad met de klanten service en nu blijkt dat de toestel geleverd is op 6 mei!

Ik word vervolgens afgeschept met een telefoonnummer van van jullie partner waar ik meer dan 15minuten in de wacht sta. 

Ik wil graag weten hoe dit opgelost kan worden. Ik heb de toestel niet ontvangen en ik wil graag weten hoe dit opgelost kan worden.

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Andreia Goed dat je dit hier meldt. Als ik het goed begrijp wordt aangegeven dat je toestel is afgeleverd, maar is dit niet het geval? Is dit inmiddels al opgehelderd? Ik kijk graag met je mee, als dat nodig is. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En ik wil ook graag het ordernummer hebben. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Andreia Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles in orde is? Als je nog vragen hebt lees ik ze graag. 

Beste Bart,

 

Ik heb niet meer gereageerd omdat ik had gehoopt toch dit telefonisch te kunnen afhandelen met je collega's. Maar helaas: we zijn inmiddels weer 1 maand verder en ik weet nog niets. Ergste is, mijn dochter heeft geen toestel en ik kan nergens een abonnement afsluiten omdat jullie een enorme blunder van gemaakt hebben.

Ik heb nu bijna iedere week gebeld, ik hoor niets van jullie. Niemand die even contact opneemt en iedere keer wordt aangegeven: wij hebben het uitgezet bij de specialist.

Volgens mij loopt het gewoon niet goed bij jullie. Ik leg nog een keer de situatie uit, hopelijk kun jij iets doen:

 

Ik heb 2 toestellen met abonnement besteld:

  • 1 toestel is geleverd - een Iphone 11 black – ik heb hiervoor nog geen factuur gezien wat ook erg gek is!
  • 1 toestel is niet geleverd – een Iphone 11 wit -zou 6 mei geleverd worden – nooit geleverd.

Ik heb op 6 mei, 7 mei, 25 mei, 26 mei, 28 mei, 3 juni, 8 juni, 10 juni,12juni gebeld. Op 12 juni heb ik een klacht ingediend. Ik heb dan weer gebeld op 16 juni, 1 juli, 8 juli en 13 juli.

Niemand die iets kan zeggen. Hoe moeilijk kan het zijn??? De Iphone 11 die op 6 mei geleverd zou worden is nooit geleverd! Ik heb zelf mevrouw Mirela bij jullie partner die de bezorging regelt gesproken. Ik heb haar op 17 mei gesproken , zij gaaf aan dat ze kon zien dat de toestel terug gestuurd was naar KPN!

Ik vermoed, ondat ik nog geen factuur voor de ander toestel heb ontvangen, dat jullie een fout gemaakt hebben in de administratie en zaken door elkaar halen.

 

Graag hoor ik zsm van je hoe verder.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Andreia, Bart heeft vakantie, daarom reageer ik in zijn plaats in jouw topic.

Wat rot dat dit probleem omtrent het toestel dat je niet gekregen hebt al zo'n tijd loopt en nog niet opgelost is. Dat is niet de bedoeling. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice. Het is in behandeling bij de juiste specialisten zie ik, zij nemen contact met je op om het verder op te lossen. Het is goed dat het daar in behandeling is, ik hoop dat nu het snel opgelost wordt. 

Beste Alexa, dit is precies het antwoord die ik al 2 maanden krijg van jullie! Ik heb hier dus niets aan! 

Bij wie moet ik zijn om een antwoord te krijgen???

Moet ik echt naar de Geschillencommissie of een of een andere instantie stappen om dit op te lossen?

Dit is echt belachelijk!! Zo super slecht geregeld door KPN!

Reputatie 7
Badge +20

Zelf hebben we niet de mogelijkheid om dit verder voor je uit te zoeken, en de rest van de ‘gewone’ klantenservice kan dit ook niet, vandaar dat jouw situatie is voorgelegd aan specialisten die verder kunnen kijken omdat ze meer systemen en mogelijkheden hebben. Ik ben het helemaal met je eens dat dit nu toch wel heel erg lang duurt, maar heb niet de mogelijkheid om zelf iets aan de situatie te veranderen. Anders had ik dat er graag voor je gedaan!

Volgens de notities van de klachtenafdeling, zou je op 16 juni een email en sms moeten hebben ontvangen met de rechtstreekse contactgegevens van de klachtenafdeling. Heb je die ook daadwerkelijk ontvangen? Zo ja, heb je daar al contact mee gehad of bel je nu telkens met de gewone klantenservice?

Ja, ik heb de klachtenafhandeling gebeld..daar ook weer precies zelfde antwoord als hier: "we hebben het aan de specialisten voorgelegd, wij kunnen je niet helpen, je wordt terug gebeld "... 

Het is echt schandalig hoe dit gaat!!! Hoeveel tijd hebben jullie nodig om zoiets eenvoudig uit te zoeken? Ik heb een toestel en abonnement waarvoor ik geen factuur krijg en voor een toestel die ik niet ontvangen heb krijg ik wel facturen!!! 

Super slecht dit! 

Reputatie 7
Badge +20

Daar wordt je ook niet echt wijzer van dus :disappointed_relieved:

Ik heb nu navraag gedaan bij de klachtenafdeling, of het mogelijk is om in contact te komen met de specialisten. Aangezien het zo lang duurt voordat je wat van ze hoort, ben ik zelf toch ook wel erg benieuwd naar wat hier gaande is. Ik hoop dat ik snel wat nieuws te melden heb, zodra ik meer weet hoor je van me!

Reageer