Vraag

Mobiele verbinding 4G zeer slecht, storing?

  • 7 May 2024
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds ik ben overgestapt naar KPN mobiel i.c.m. een internet abonnement ervaar ik veel slechte verbinding met mijn mobiele internet. 

 

Aantal weken geleden kreeg ik wel al de melding dat er in de postcode regio waar ik in zit een storing gaande was. Hiervan kreeg ik op 26 april bericht dat dit verholpen zou moeten zijn. Echter ervaar ik nog steeds dezelfde problemen. 

Ik zie wel dat ik 4G zou moeten hebben, echter zie ik maar 1 verbindingsbalkje in mijn eigen postcoderegio. Ik heb alles van wat er online staat al geprobeerd, heb met de klantenservice gebeld en ben langs een KPN winkel geweest.

 

Hopelijk is er iemand van KPN in de gelegenheid om mij hierin, eventueel in een privégesprek, te ondersteunen met het zoeken naar een oplossing.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Salih.A, welkom op onze community! Heb je je simkaart ook al eens in een ander toestel geprobeerd? Dan weet je zeker dat het niet in je toestel zit.
Als je dit met verschillende toestellen hebt is het toch het handigst even met ons te bellen, als er iets met de dekking is kunnen mijn collega's daar ook een melding voor aanmaken.

Hoi Thomas,

 

Ik heb bij de KPN winkel hier in Lelystad gewisseld van e-sim naar normale simkaart. Ook dit heeft niet mogen helpen….

 

Maar dan hier mijn vraag mocht het aan mijn toestel liggen: Wat zou de reden zijn dat ik er nu last van zou ervaren bij KPN, terwijl ik bij mijn vorige provider geen enkel probleem had...

Reputatie 5
Badge +2

@Salih.A

Er schijnt een storing te zijn met het mobiel bereik in Lelystad. Op het kpn forum is er een melding. Wellicht dat jij daar nu ook last van hebt. De verwachting is dat het rond 17 mei opgelost is. Zie screenshot. 

 

Hier de link:

https://forum.kpn.com/mobiel-15/slecht-bereik-mobiel-lelystad-binnen-en-buitenshuis-612991

 

 

 

Reageer