Vraag

Multisim activeren op Applewatch 8 met ander nummer lukt niet

  • 2 June 2023
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Na ontvangst van de Applewatch 8 met een nieuw abonnement met multisim werkte deze combinatie prima en kon ik met de Applewatch bellen en gebeld worden. Omdat ik de Applewatch graag wil gebruiken met een ander kpn nummer heb ik een multisim abonnement toegevoegd aan dat andere nummer en daarna multisim verwijderd op het eerste nummer. Op mijn iPhone 12 Pro met e-sim lukt het activeren echter niet, het wieltje blijft al een week draaien en ik kan er niets meer aan wijzigen. Alles geprobeerd en verschillende keren gebeld met KPN, maar niets helpt. Volgens de helpdesk is er geen multisim te vinden op beide nummers. In mijn KPN kan ik ook niets doen bij dit nummer omdat er staat dat een wijzigingsverzoek in behandeling is, dit is volgens mij de activering van de multisim. Volgens de helpdesk zou backoffice binnen 5 dagen het probleem oppakken en de multisim activeren, maar doit is nog steeds niet gebeurd. Hoe krijg ik de multisim werkzaam op mijn iWatch? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Alpee51 en welkom hier op ons forum!
Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag ook stelt. Is er de afgelopen dagen nog iets gewijzigd in de situatie, heeft de back office inmiddels contact met je opgenomen? Mocht het probleem nog steeds spelen, laat me dit dan vooral weten zodat ik er dieper in kan duiken. Zou je dan ook meteen je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?