Beantwoord

Naam verkeerd ingevoerd bij bestelling mobiel

  • 16 July 2020
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Hey bij mijn mobiel abonnement heb ze ze bij me achternaam een de voor gezet maar het is gewoon Chantal boer nu gegeven ze hem niet af van wegen me achternaam klopt niet

icon

Beste antwoord door Chantal 1987 16 July 2020, 21:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Chantal, welkom! Wat zonde dat het met de naam fout is gegaan. Helaas is het zo dat we dergelijke gegevens bij de aflevering maar heel beperkt mogen wijzigen. Als dat niet kan, dan kan de levering niet gedaan worden. In dat geval neemt de koerier de boel weer mee en wordt over het algemeen de order geannuleerd. Ik kan dit voor je nakijken als je wilt. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. 

Hoi Erik ik heb al gebeld naar KPN ze hebben het al veranderd maar bedankt voor de reactie 

Reputatie 7
Badge +30

Mooi zo, goed om te horen :)