Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 447 keer bekeken

Badge
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen.
Krijg steeds melding Niet aangesloten bij netwerk. Ook al opnieuw opgestart maar probleem blijft.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 11 January 2019, 12:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Ceesvbeek . Dat klinkt niet goed en ik help je graag verder. Kun je me iets meer toelichting geven? Hoe is de situatie nu? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Hoi Bart. Bedankt. Maar alles is opgelost. Storing was ivm met werkzaamheden KPN op Texel.
Reputatie 7
Badge +20
Gelukkig! Fijn om te horen en dank voor de update!

Reageer