Vraag

Niet gemaakte kosten via Playstore op factuur mobiel

  • 23 August 2019
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Er is 11.99 euro kosten op mijn factuur die ik niet heb gemaakt. Van Playstore of Google. En ik heb gecheckt. En heb geen abo's of aankopen in mijn Google account. Wat nu?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ronaldbunk70 Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan het zelf nog niet checken, maar op je factuur staat waarschijnlijk precies aangegeven waarvoor deze kosten in rekening zijn gebracht en op welk moment. Wij krijgen de informatie door van de aanbieder van de betreffende dienst en je kunt het beste direct met deze aanbieder contact opnemen als je er vragen over hebt. Heb je dit ook al gedaan?
Er staat niets op de factuur. Alleen na telefonisch contact gehoord dat het van de Playstore zou zijn. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat YouTube iets heeft afgeschreven. Ik heb NL premium getest voor 1 cent. Maar na 2.5 week weer gecanceled. Omdat ik er niks aan vond. En was dus ruimschoots op tijd om niet aan een abo vast te zitten. En staat ook op de abo's bij mijn Google account. Ik kan verder niks vinden van betaalde services. En ook niet zien op de factuur van welk iets het is van de Playstore. En die YouTube 1 cent heb ik met Ideal betaald. Ik vind dit erg raar. Want ik heb dus echt niks gekocht.
Ik wil wel dat die compleet geblokkeerd wordt want ik zie alleen een bedrag staan en geen aanbieder op de factuur.
Kan je een screenshot sturen als je dat wilt?

Heb wel de persoonlijke gegevens even onherkenbaar gemaakt. Er staat echt niet bij waar het van is. Jullie mogen mijn account inzien van Google, en van mij part mijn hele telefoon nakijken. Of wat dan ook. Heb niks te verbergen. Maar ik wil die 11.99 terug. Ik heb NL niks gekocht.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ronaldbunk70 Ik ga het voor je nakijken, wellicht kan ik nog iets zien. Daarna kan ik je hoop ik ook vertellen wat de volgende stappen moeten zijn. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ronaldbunk70 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht heb je al iets meer duidelijkheid over de herkomst van de kosten, maar als ik je nog kan helpen lees ik het graag.

Reageer