Vraag

Nieuwe simkaart werkt niet na activatie

  • 1 October 2020
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Hoi, ik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon samsung S20 en deze is geactiveerd, maar mijn telefoon kan geen simkaart vinden. Mijn oude is al geactiveerd, dus ik kan nu niet bellen. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart, waar kan dit aan liggen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Amy, welkom op het forum. 

Geeft je toestel dan gelijk aan dat je simkaart niet gevonden kan worden? Ziet hij de oude simkaart nog wel? Wat gebeurt er als je de simkaart in de 2e simpositie plaatst van de dual sim? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken of alles van onze kant goed staat. 

Hoi,

 

Ja mijn toestel geeft gelijk aan dat de simkaart niet gevonden kan worden, de oude ziet hij nog wel. Hier geeft hij aan dat de oude niet meer geactiveerd is. Als ik de nieuwe in de tweede simpositie plaats dan kan de telefoon hem nogsteeds niet vinden. Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon stopt?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Amylinkels, wat rot dit! Heb je de mogelijkheid om vandaag met een geldig legitimatiebewijs naar een KPN winkel te gaan? Daar kan je gratis een nieuwe simkaart halen. Dat lijkt me de snelste oplossing! Mocht je die gelegenheid niet hebben, kan je via MijnKPN een nieuwe aanvragen. Die heb je dan binnen twee werkdagen in huis. Ik zie op dit moment een simkaart met ****4109018 op het einde. Is dat ook degene die jij geactiveerd hebt?

Hoi, de simkaart doet het ook niet in een andere telefoon. Ja, dat nummer is inderdaad van de simkaart die ik geactiveerd heb. Ik heb geen tijd om naar de winkel te gaan, dus ga een nieuwe laten bezorgen. Bedankt voor de hulp 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je die inmiddels binnen, @Amylinkels? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten :-).

Ja ik heb die inmiddels binnen en het werkt. 

Bedankt voor de hulp