Beantwoord

Nummer omzetten en abonnement stopzetten

  • 5 November 2019
  • 28 reacties
  • 334 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goed! Ik heb het topic voor nu gesloten, maar laat het vooral weten als er nog iets aan de hand is. Dan helpen we je er graag verder mee. 

Wat een gedoe:rolling_eyes: . Sorry daarvoor! Ik heb het nummer nu herindienst laten stellen en het verzoek ingediend om deze naar prepaid om te laten zetten. Dat kan een paar werkdagen duren. Je zult bericht krijgen dat er een afkoopsom voor de abonnementskosten in rekening gebracht gaat worden, maar dat is natuurlijk niet het geval. Ik hou dit nog even in de gaten en zal dat dan ook crediteren. Ik zie dat je vorige week nog een factuur hebt gekregen: die was al aangemaakt voordat de opzegging in het systeem was gezet. De teveel betaalde abonnementskosten daarvan worden op de volgende factuur in mindering gebracht. 

Helaas krijg ik nu een e-mail binnen dat ik naast die €84,00 (die ik vorige maand heb betaald) ook nog is €95,00 moet betalen. Terwijl ik eigenlijk alleen die €95,00 moest betalen.
 

Ze hebben deze bedragen dus niet van elkaar afgehaald. 

Reputatie 7
Badge +30

Volgens mij klopt het dan nu wel: ik zie dat we je abonnement per 19.11 stopgezet hebben. Dat betekent dat je op de huidige factuur nog 24,43 euro in mindering gebracht krijgt over de factuur van november. De 95 euro is het toestelkrediet die er nog was. Bij een emigratie worden de abonnementskosten vergoed, dat is die 76 euro. De toestelkosten daarentegen worden wel gewoon in rekening gebracht. Je gebruikt het toestel immers gewoon nog steeds.