Beantwoord

Nummerbehoud na 2 dagen nog steeds niet gelukt, nu zakelijk niet meer bereikbaar op eigen nummer

  • 30 April 2024
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik zou gisteren (29-04-2024) met nummerbehoud overgaan van Lebara naar KPN. Ik ben inmiddels echter al 2 dagen niet meer bereikbaar op mijn eigen nummer, wel op een ander nieuw nummer wat KPN aan mijn eSIM heeft gekoppeld. Als ik mijn eigen nummer bel krijg ik de mededeling dat het nummer niet in gebruik is.

Heel vervelend dit, niet alleen omdat ik nu niet bereikbaar ben voor o.a. mijn klanten, maar ook omdat ik op een aantal diensten die ik voor mijn bedrijf gebruik moet inloggen middels een sms-code. Die sms’jes ontvang ik nu dus ook niet meer. Geldt ook voor DigID.

Hoe lang gaat dit duren? Ik heb al met KPN gebeld, maar die lijken de urgentie niet te voelen en volgens mij het probleem ook niet echt te snappen.

icon

Beste antwoord door hesteric 1 May 2024, 13:16

Bekijk origineel

4 reacties

Als zakelijke klant kun je beter bellen met 0800 0403 @hesteric 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @hesteric 

Welkom op het forum van KPN.

Ik adviseer je om lange een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt te gaan, dan kan een medewerker met je meekijken en gelijk actie ondernemen, zodat je zakelijk weer snel bereikbaar bent.
In dit soort situaties is persoonlijk contact in de winkel vaak het beste, dan hoef je niet te bellen, en je kunt gelijk meekijken wat de medewerker voor je gaat doen.

Dus heb je even een moment van tijd, ga dan even langs een KPN Winkel.
Dan is de kans groot dat je bellend de winkel verlaat.

Als zakelijke klant kun je beter bellen met 0800 0403 @hesteric 

Weet ik, maar dit is officieel geen zakelijk abonnement. Thx voor de tip i.i.g.

Ik kan je melden dat het sinds een uurtje plotseling weer werkt ! 🎉

Hoi @hesteric 

Welkom op het forum van KPN.

Ik adviseer je om lange een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt te gaan, dan kan een medewerker met je meekijken en gelijk actie ondernemen, zodat je zakelijk weer snel bereikbaar bent.
In dit soort situaties is persoonlijk contact in de winkel vaak het beste, dan hoef je niet te bellen, en je kunt gelijk meekijken wat de medewerker voor je gaat doen.

Dus heb je even een moment van tijd, ga dan even langs een KPN Winkel.
Dan is de kans groot dat je bellend de winkel verlaat.

Bedankt voor de tip, ga ik een volgende keer doen!

Inmiddels werkt het plotseling weer, dus ben weer happy 🎉😀

Reageer