Beantwoord

Onbeperkt internet abonnement, krijg nu een sms dat ik bijna over mijn bundel zit

  • 18 April 2024
  • 25 reacties
  • 217 keer bekeken

Goedenavond, ik betaal 65 euro per maand en ik heb bewijs met dat ik alles onbeperkt heb en ik krijg nu een sms dat ik over mijn bundel zit bijna. Hier klopt niks van

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 April 2024, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedenavond, ik betaal 65 euro per maand en ik heb bewijs met dat ik alles onbeperkt heb en ik krijg nu een sms dat ik over mijn bundel zit bijna. Hier klopt niks van

Het kan zijn dat je over de dag bundel heen bent van je mobiele abonnement, je kan dan een extra gratis 2 GB bundel aanzitten via de mijnkpn app, dit kan je onbeperkt doen.

Ja, kan dit niet na gekeken worden dan. Vind het een beetje raar

Reputatie 4
Badge +2

tja je mag het raar vinden maar helaas zitten er toch voorwaarden aan waardoor onbeperkt toch niet helemaal onbeperkt is 

 

zie hier 

https://forum.kpn.com/kennisbank%2Dmobiel%2D139/kpn%2Dunlimited%2Ddaglimiet%2Dmb%2Ds%2Ddelen%2Den%2Dmeer%2D561536#Wat+is+KPN+Unlimited?

Reputatie 7
Badge +9

Je kan het in de mijnkpn app zien, voorbeeld: 

 

 

X

Daar staat onbeperkt

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou even je factuur weghalen i.v.m je gegevens.
Je hebt gewoon onbeperkt, echter 20 GB dag bundel die je kan verlegen met 2 GB onbeperkt aantal keer.

Reputatie 6
Badge +5

 

de maandbundel is inderdaad unlimited. echter zit er wel een dagbundel aan vast.

een dagbundel is 10Gbit.

deze kun je wel verhogen met 2Gbit per keer dat de bundel op is.

Oké hoop dat ik het nu verwijderd heb en toch vind ik het raar. Al die kosten en toch onkosten als je er over gaat 

Reputatie 4
Badge +2

Als je in Nederland zit kost het je niks alleen een beetje moeite,  binnen de EU kost het ook niks tenzij je het te langzaam vind. 

Duidelijk! Bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

Oké hoop dat ik het nu verwijderd heb en toch vind ik het raar. Al die kosten en toch onkosten als je er over gaat 

Geen onkosten als u er overheen gaat. Want u kunt er niet overheen bij KPN.

Het duurste mobiele abonnement met onbeperkt data kost 35 euro. Als u een thuis abonnement van KPN heeft krijgt u € 7,50 korting. Dan betaalt u dus € 27,50.

Als u meer betaalt, dan komt dat omdat u een toestel er bij heeft op afbetaling. 

Daarom Snap ik dit niet… kost wel geld 

Reputatie 7
Badge +9

Omdat je geen onbeperkte belbundel hebt, dit is 150 min/smsjes...

Reputatie 4
Badge +2

@SaltyBart  ik zie ook dat er data bijgekocht kan worden,  en zag net toen de rekening er nog stond onbeperkt staan en nu lijkt dat niet het geval

 

@Roosbrandt   vul je profiel zo volledig mogelijk in ( alles waar privé bij staat kunnen alleen KPN medewerkers lezen ) 

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

over een paar dagen komt er iemand van KPN die kan meekijken  

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

ik heb bewijs met dat ik alles onbeperkt heb 

Hallo @Roosbrandt ,

Het gaat bij jou niet om jouw internetbundel, maar om jouw belbundel. Die is bij jou niet onbeperkt, maar gemaximeerd op 150 minuten/sms per maand. Je kunt voor één euro per maand extra overstappen op onbeperkt bellen en sms-en. Je kunt dit regelen via Mijn KPN. De wijziging gaat dan in per de volgende periode. Dat duurt nog een paar weken. Tot die tijd kun je het voor deze periode oplossen door de aanschaf van een eenmalige belbundel. Dat kost jou eenmalig 3,99.

Reputatie 4
Badge +2

ik heb bewijs met dat ik alles onbeperkt heb 

Hallo @Roosbrandt ,

Het gaat bij jou niet om jouw internetbundel, maar om jouw belbundel. Die is bij jou niet onbeperkt, maar gemaximeerd op 150 minuten/sms per maand. Je kunt voor één euro per maand extra overstappen op onbeperkt bellen en sms-en. Je kunt dit regelen via Mijn KPN. De wijziging gaat dan in per de volgende periode. Dat duurt nog een paar weken. Tot die tijd kun je het voor deze periode oplossen door de aanschaf van een eenmalige belbundel. Dat kost jou eenmalig 3,99.

ja sorry als ik het voor @Roosbrandt  ingewikkeld maak maar waarom zie in het screenschot naast de mogelijkheid tot het bij kopen van minuten/sms  ook de mogelijkheid tot het bij kopen van data ( en geen mogelijkheid om gratis 2 GB er bij te zetten) , zou toch niet moeten als dat onbeperkt is ? 

mijn boerenverstand zegt dat er iets anders aan de hand is maar dat kan alleen een medewerker van KPN zien. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@retep_

Het is niet zo ingewikkeld. Bovenin kun je zien dat er 20.000 MB beschikbaar is. dat is het maximum bij SuperUnlimited : 

 

SuperUnlimited

Het beste van het beste, Unlimited data met de hoogst mogelijke snelheid

  • Maximale snelheid: 600 Mbit/s
  • Unlimited bellen/smsen
  • Dagbundel 20 GB
  • 75 GB roamen in de EU
  • 75 GB MB's delen per maand


 

Daaronder zie je staan dat haar maximum belbundel 150 minuten/sms is. 

Er is verder niets aan de hand. Ze heeft alleen niet gekozen voor onbeperkt bellen/sms-en. 

Reputatie 7
Badge +10

Ter aanvulling op de reactie van mede forumlid @Noordzee , het overzicht van de huidige unlimited mobiele abonnementen bij KPN, bij alle drie de varianten heb je een dagbundel van 20 GB, en die kun je met stapjes van 2 GB aanvullen (per SMS of via de App).

Unlimited50 Unlimited300 SuperUnlimited
Tot maximaal 50 Mbit/s Tot maximaal 300 Mbit/s Tot maximaal 600 Mbit/s
20GB per dag 20GB per dag 20GB per dag
40GB per maand in de EU 50GB per maand in de EU 75GB per maand in de EU
Deel maandelijks tot 40GB Deel maandelijks tot 50GB Deel maandelijks tot 75GB
Reputatie 4
Badge +2

ik heb even de plaatjes  van @Roosbrandt  en @SaltyBart  naast elkaar gezet, en zie hier toch duidelijke verschil ( zowel bij data als bij minuten/SMS  zie ik bij @Roosbrandt  nog 27 dagen geldig,  bij @Salland zie ik staan dagbundel.  nogmaals plaatje van @Roosbrandt  lijkt me op een abonnement met 20 GB en 150 muntten/sms per maand, alleen heb ik gisteren ook de rekening gezien die ze had geplaats en daar stond toch echt onbeperkt op, en ja ik weet dat KPN op dit moment geen abonnement heeft van 20 GB per maand maar dat zou een oud abonnement kunnen zijn toch ?  

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk ook dat er sprake is van een 20 GB abonnement. En de factuur is dan van een ander abonnement. 

Klopt. @retep_ .

Oud abonnement. Bij mij namelijk 20.000 MB per maand. 10 van mijn abonnement + de verdubbeling van kpn.

Wat is de einddatum van je huidige abonnement in de app @Roosbrandt ?

Als je in de laatste 120 dagen verlengt gaat je nieuwe abonnement pas in aansluiaansluitend op de einddatum van je lopende abonnement. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk ook dat er sprake is van een 20 GB abonnement. En de factuur is dan van een ander abonnement. 

Mee eens, bij mij staat er dagbundel bij en bij @Roosbrandt niet.

Reputatie 7
Badge +28

Hoe dan ook, dat bericht zal gaan over de belbundel.   

Die is bij haar niet onbeperkt, maar gemaximeerd op 150 minuten/sms per maand. Je kunt voor één euro per maand extra overstappen op onbeperkt bellen en sms-en. Je kunt dit regelen via Mijn KPN. De wijziging gaat dan in per de volgende periode. Dat duurt nog een paar weken. Tot die tijd kan ze  het voor deze periode oplossen door de aanschaf van een eenmalige belbundel. Dat kost dan eenmalig 3,99.

Reputatie 4
Badge +2

hoe dan ook lijkt het mij verstandig dat een KPN medewerker hier even meekijkt, ze liet gisteren duidelijk een rekening zien waarbij iets onbeperkt bij zit, terwijl haar plaatje van de ap iets anders laat zien. lijkt me dat dat uitgezocht moet worden.Â