Vraag

Opwaardeersaldo is weg

  • 30 August 2019
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Eind vorige maand kreeg ik nog bericht dat mijn saldo succesvol was verhoogd naar meer dan 100 euro.
Deze week een ander toestel gekocht (Galaxy J3) en nu krijg ik bericht dat mijn saldo onder 1 euro staat.
Ra Ra.........

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Vorige maand kreeg ik nog Saldo van plus 100. Deze week ander mobiel
gekocht en mijn tegoed is nergens meer zichtbaar. Ik moet zelfs opwaarderen. Nieuw model: Galaxy J3.

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +24
Hi Bertus, welkom bij ons op het forum.

Dat is gek, het tegoed is gekoppeld aan je 06-nummer en dus je simkaart. Niet je telefoon. Ik kijk dit wel graag voor je na.

Eind vorige maand kreeg ik nog bericht dat mijn saldo succesvol was verhoogd naar meer dan 100 euro.

Begrijp ik het goed dat je toen hebt opgewaardeerd? Zo ja, met welk bedrag en op welke datum?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van he.
Hallo Alex,

het probleem reeds verholpen. In eerdere meldingen op het Forum heb ik de oplossing gevonden.
Ik was nog vergeten de Wifi te activeren. Symbool wel aan, maar was nog niet verbonden. Hele week
zonder Wifi diverse sites bezocht. Zodoende was mijn opwaardeersaldo in no time er door. Wel een dure les
geweest. Mia culpa, mia maxima culpa.

Bertus
Reputatie 7
Badge +24
Oeii, dit is inderdaad erg zuur. Wel fijn dat je de oorzaak gevonden hebt, dit zal je vast niet nogmaals overkomen.