Bijna een week geleden heb ik een mobiel besteld en een abonnement afgesloten. Op vrijdag zou mijn mobiel geleverd worden. Ik ben voor niets thuis gebleven want ze zijn nooit geweest. Pas 2 uur later kreeg ik een bericht van de bezorgdienst dat ze niet konden leveren. Verder niets. Dus ik gebeld. Bleek dat het pakketje zoek was. Ze zouden een onderzoek starten. Nu 4 dagen later nog steeds geen gehoor. Heb gechat en elke dag met KNPO gebeld. Ze zeiden dat ik een nieuw bezorgtijd moest invullen dus dat heb ik gedaan. En zojuist werd ik gebeld door de bezrgdienst dat ze niet kunnen leveren want het pakketje is nog zoek. Dus ik weer aan de lijn met de klantenservice. Voor het eerst gaven ze aan dat zij beter een onderzoek konden starten> Waarom heeft niemand dit eerder geopperd? Waarom was niets bekend in mijn online omgevintg? Waar duurt het allemaal zo lang?! Wat is handig: mijn bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen of wachten?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel